Gå til innhold

Chromefanger!!

Ranger emnet

drturbo

Anbefalte innlegg

Det ligger jo endel kromfangere hos svenske bilopphuggerier. De jeg fikk priser på var nye og skulle gå for 500 per stykk + porto til grensa 300 hvis jeg kunne hente de der. Hvis de skal sendes inn i landet snakker vi veldig mye.

Bjorn Lunas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer det på komplett 600,- hos volkswarenhaus? jeg fant en annen tysk vw-butikk som solgte komplett bakfanger, plastlist,hjørner og fester for 230 euro, blir vel noe sånt som 1700,- tror jeg....

Kunne tenke meg å ta en tur på høggern i sverige, så på en bilhøggerliste at de hadde inne mange 78 (også gti), en 77 og en 75 mod. Er dette sant så er dette mekka for meg ;)

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kromfangere er fett.. Fant foresten dette bilde en annen plass... Å her kan dere jo bare ønske dere, men det er IKKE til salgs tror jeg, men skulle gjærne hatt det skjæl!

delerMedium.jpg

Mine deler jo :rolleyes:

Min erfaring fra Volkswarenhaus er at mye av delene er restaurerte deler eller halvdårlige kopier.

Eneste unntaket er lister som er 110%.

BTW de fangerne på bildet er orginale VAG fra rundt 1980=hønsetenner!!

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt å kikka litt etter nye fangere til bilen før i dag å fant denne SIDEN har noen vært borti den eller?

SS 02 H rear bumper, silver, old stock, for 74-7/78, metal, 72.00 euro, 1 needed

SS 02 V front bumper, silver, old stock, for 74-7/78, metal, 72.00 euro, 1 needed

SS 04 corner molding, black, front right & rear left, reproduction, 20.00 euro

SS 05 corner molding, black, front left & rear right, reproduction, 20.00 euro

SS 09 mountig bracket, left & right (same for front and back), 25.00 euro

SS 10 rubber strip molding, rear, 46.00 euro

SS 11 rubber strip molding, front, 41.00 euro

Hella turn signal lenses for above bumpers, black, clear and orange available, 20.00 euro per pair.

Total for complete bumpers with turn signal lenses would be 431.00 euro

They quoted me about 43.00 euro shipping for everything to Winnipeg Manitoba Canada.

Total including shipping:474 euro, 441 USD, 674 CAD

Bjorn Lunas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt å kikka litt etter nye fangere til bilen før i dag å fant denne SIDEN har noen vært borti den eller?

SS 02 H rear bumper, silver, old stock, for 74-7/78, metal, 72.00 euro, 1 needed

SS 02 V front bumper, silver, old stock, for 74-7/78, metal, 72.00 euro, 1 needed

SS 04 corner molding, black, front right & rear left, reproduction, 20.00 euro

SS 05 corner molding, black, front left & rear right, reproduction, 20.00 euro

SS 09 mountig bracket, left & right (same for front and back), 25.00 euro

SS 10 rubber strip molding, rear, 46.00 euro

SS 11 rubber strip molding, front, 41.00 euro

Hella turn signal lenses for above bumpers, black, clear and orange available, 20.00 euro per pair.

Total for complete bumpers with turn signal lenses would be 431.00 euro

They quoted me about 43.00 euro shipping for everything to Winnipeg Manitoba Canada.

Total including shipping:474 euro, 441 USD, 674 CAD

Kult.. de selger gummilist til chromefangere

Mulig jeg trenger det hvis ikke Cullen greier å få i gang en reproduksjon...

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider