Gå til innhold

B230ET med orginal innmat

Ranger emnet

volvo264

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sinnsykt så mye dere gir for motorne deres, jeg ga 7500 for en 95 fk motor 122000km. med m90 kasse... og da fikk jeg med 4alu felger med gode vinterdekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sinnsykt så mye dere gir for motorne deres, jeg ga 7500 for en 95 fk motor 122000km. med m90 kasse... og da fikk jeg med 4alu felger med gode vinterdekk...

kjøpte du motoren i norge da???

om du gjor de, so vill eg neppe tru han karen du kjøpte den med hadde nåke peiling på bil

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du gjor de, so vill eg neppe tru han karen du kjøpte den med hadde nåke peiling på bil

sant nok!

men det har ikke noe for seg å kjøpe en FT motor fra før 89!!

da er jo ET'en like sterk!

ET'en har jo mer effekt i utgangspunktet også.

du kan jo ta ET topp på FT/fk 93'-> blokk, med ft manifoil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

allt er mulig,kjøpte en fk med m90 i norge for 8000kr jeg også,den hadde den gang rulla 75tusen.m90 kassen ville liksom ikke inn i 140n,så den solgte jeg for 6tusen.var nok kun snakk om flaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte min 230et for 10000 spenn... ny borra, nye stempler, innmat fra 95- 940tic (dvs. grom råder etc)

her snakker vi da blokk med 95- innmat, org.531 topp, alu remhjul, ledningsnett og litt små snacks.... intet mer.. så kommer til å fikse toppen maks, hive på turbo, ic, datasprut osv.. planen er 300-350 hk... rundt der..

har også en komplett b23et (nei er ikke til salgs :D )

men som alle andre sier her, et med org. innmat er ikke mye å satse på..så lenge råder etc. er svakere..

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte min 230et for 10000 spenn... ny borra, nye stempler, innmat fra 95- 940tic (dvs. grom råder etc)

her snakker vi da blokk med 95- innmat, org.531 topp, alu remhjul, ledningsnett og litt små snacks.... intet mer.. så kommer til å fikse toppen maks, hive på turbo, ic, datasprut osv.. planen er 300-350 hk... rundt der..

har også en komplett b23et (nei er ikke til salgs :D )

men som alle andre sier her, et med org. innmat er ikke mye å satse på..så lenge råder etc. er svakere..

er de snakk om 10store for den med snart 300-350hk?

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp... hvis du tenker at 10store er titusen spenn... som sagt så er motoren ikke helt komplett.. trenger som sagt en skikkelig turbo og en skikkelig topp.. muligens data sprut..så er vi på gang.. klarer sikket å røske ut en god del som den er nå, men begrensningene pr. nå er toppen..

fikk foresten med to BSR chipper, en GIK og en org. chip :D

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider