corradopower Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Hei! Har en Corrado G60, 90mod. I det siste har jeg hatt et lite problem med turtallsperra. Av og til slår den seg på rundt 4-5000RPM. Noen som vet hvorfor det blir sånn?? Det er forøvrig bare når bilen kjører og er i gir turtallsperra slår seg inn for tidlig. hvis bilen står i fri, slår turtallsperra alltid seg inn som normalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Hei! Har en Corrado G60, 90mod. I det siste har jeg hatt et lite problem med turtallsperra. Av og til slår den seg på rundt 4-5000RPM. Noen som vet hvorfor det blir sånn?? Det er forøvrig bare når bilen kjører og er i gir turtallsperra slår seg inn for tidlig. hvis bilen står i fri, slår turtallsperra alltid seg inn som normalt Lukter kanskje litt feil med programvaren her...Hender at deler av programmene dette ut av chippene, eller at det har blitt krøll i brenninga. Da vil du kunne få slike morsome feil. Hadde det samme på en Passat G60 til en kompis av meg, og da var chippen (som var helt ny) tatt kvelden. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 jeg har en trim chip du kan få kjøpt av meg ;) jeg trenger ikke denne selv ;) skal ha 700kr for denne! vet ikke helt hvordan merke det er men Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 jeg har også en... Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg