Leo323 Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 holder på å montere målere på motoren min, den originale målern er defekt og kosta meg nesten motoren etter en pakning som gikk i filler i vinter. nå skal jeg ha olje temp og trykk. siden det kun er et hull å skru målern inn i trenger jeg et T rør så jeg kan koble en på hver side. blir det like bra og hvor kan jeg få tak i det? giverne kjøpte jeg på biltema, men de har ikke no T kobling der. MVH bassaddict Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 tess for ex. har dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 de hadde T-rør på biltema før?? jeg kjøpte en der.. men har rota den bort forsåvidt sombrero Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 fant det ikke på sia dems, kanskje hvis jeg drar bort? takk for tips og svar! MVH Bassaddict Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg