Gå til innhold

da va no den bakakslingen..

Ranger emnet

nnnneh

Anbefalte innlegg

skulle burne litt i går, starta å burne å så seig d litt fremover så trakka enda hardere på bremsen.. *kloink* å så mye ekle tannlydhjuler fra bakakslingen :scared

skal sies at akslingen var dårlig.. den hadde ikke sperr/brems men hvor hver dag som gikk slapp den lettere på BEGGE hjulene bak slik at rett før den gikk i dass lå jeg brei over alt på tørr asfalt :p tror den er tom for olje ellerno.. skal bli spennende å åpne opp der over helga.

det som var så genialt var at dette skjedde 12 mil hjemmefra.. men tilfeldigvis kom viking forbi og han tok med seg min bil som returlass.. gratis :D

hadde jo tenkt å bytte til sperreaksling lenge.. ble jo aldri gjort men nå ser det ut til at det blir fart på sakene sombrero

hva blir det neste som ryker? ble meget imponert over at girkassen holdt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du bestiller deg truetrac nå, har du den i neste uke!!

så når du ringer, spør om de kan la være å oppgi frakt! da sparer du noen hundre på moms av frakt..

i så tilfelle, får du den inn for ca. 3800kr.. +- litt, spørs på valutakurs.

jeg tok den inn med dollar på 6.4, mens noen dager før, lå dollar på 6.15.

du trenger visa for å bestille.

du må ringe http://www.reiderracing.com om du skal kjøpe.. de har ikke epost.

edit:

husk DANA 30, REAR!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får man en haug med drev og slikt som man må putte inn i den orginale diffklumpen da eller? hvor mye sperrer den?

ehh.. nei en klump. ingen lause dela i små påsa fra ikea :p

så når du ringer, spør om de kan la være å oppgi frakt! da sparer du noen hundre på moms av frakt..

edit:

husk DANA 30, REAR!!

hehe.. har orginal diffbrems liggande her så.. dessuten så hjelpe d ikkje at eg har 3 visa kort.. e ikkje nok pæng på noken av dei uansett ;) har forresten esab sperr på jobb.. :p og bosch enveis trinnløst justerbart senkesett. samt en ekstra bakaksling til å putte esab (esab 30 rear? :p) diffen i..

edit: ja er en M47 girkasse.. var heeelt sikker på at det var den som tok kvelden helt til jeg så at mellomakslingen var hel og gikk rundt..

men som sagt før. den blei jo berre bedre og bedre i den forstand at det vart mer og mer lik kraftfordeling de siste timene.. rett før børna det jo på begge bakhjulene på tørr asfalt noe som aldri har skjedd før... tippa akslingen e tom for olje.. noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det vere at selve innmaten i diffklumpen har gått til helvette, slik at kronhjul og pinjong er helt? da kan jeg jo bare sveise meg sperr og så slipper jeg å slepe bilen siden viking tok å plasserte bilen rett utenfor verkstedet "mitt".. så sparer jeg meg for å slepe den 6,4mil..

og sperr er jo jævla morro også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

edit:

husk DANA 30, REAR!!

Hvor mye nm tåler denne sperra og hvor mye sperrer den??

martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus hadde no det på 242en sin...Leste no at han ikkje sa det va no problem...

Kun med lukeparkering.. "You turn with te trottle" så han fint sa;)

Men en kompis av meg har sveist akslingen på sin kadett C...det funker helt fint på vei med den. Og han har kun 1.2.

Er no bare te å prøve seg fram det...Får du til å kjøre med det så er det jo ikkje så farli.. sombrero

Er kult hvertfall;) Dobbelt så masse blårøyk :peace:

Lenke til kommentar
Del på andre sider