Gå til innhold

prosjekt 242

Ranger emnet

MercFreak

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

her er noen nye bilder..

her har jeg fått hvite blink:

242-017.jpg

Hatt ut hele interiøret og funnet rust i gulvet.. detta var da alt som var der:

242-018.jpg

motoren så får seg litt gjennomsyn nå om dagen (b21et) :

Div001.jpg

Og så none bilder fra verkstedet jejg er så heldig og få lov til og skru på av og til ;)

Div002.jpg

Div003.jpg

Div004.jpg

Div005.jpg

Div006.jpg

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, ettter litt banning og vurdering, så ble b21et blokka satt i et hjørne og glemt for anledningen, og en b23et blokka har blitt skaffa inn, vurderte litt om og sette samman denna med alt annet i fra 21et blokka, men det ble også forkasta, så nå er 531 topp også innkjøpt og f innsug er iskaffa til veie.. så nå blir det elektronisk sprut i hvertfall..

toppen har jeg demontert nå i kveld, så i mårra skal jeg en tur ned på sylinderservice og levere den inn til planingn og gjennomsyn.. blir helt standard i første omgang pga av økonomi ikke strekker til, så den får portes sieinere heller.. regner med at motor er ferdig satt sammen i slutten av uka, da er det vel bare småtteri som mangler før den kan sleppes ned i bilen :)

noen nye bilder da selvsagt:

bilen min ved siden av en kompis sin bil :)

242-019.jpg

div motor bilder:

div006.jpg

div007.jpg

div008.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
Nå har du jo ett bra utgangspunkt og mye bra deler også vil du selge??? Jeg har vært innom tanken mange ganger selv, men hvertfall 242n min skal følge meg i grava...

har ikke tid, ikke noe sted og stå og er ikke akkurat noe bil og dra på lang tur med har jeg funnet ut, er rett og slett møkk lei, og vil ha noe jeg slipper og skru på, ja er et bra objekt for noen som har tid og penger. men jeg kaster inn hånklet nå.. legger ut annonse nå i løpet av et par dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider