Gå til innhold

prosjekt 242

Ranger emnet

MercFreak

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det stemmer ikke, dem fantes også i i 260 serien på enkelte biler der, dem ble i tilegg kun levert som ekstra utstyr til 242gt.. har hatt litt jobb med og finne ut opp koblingene, men det skal nå være klart!!

forøvrig så har jeg så og si kjøpt meg en b21et motor, så av den grunn er jeg også på jakt etter bensin pumpe og inspruts tank.. her ikke skjedd så mye på denna bilen i det siste.. er litt lite cash inn når man er arbeidsledig desverre..

og takker så mye for alle hygglige komentarene, det gir inpirasjon til og fortsette med bilen :)

Bensinpumpe er jeg rimelig sikker på at en kamerat av meg har liggende.

Han har også en del andre volvodeler som han ikke har bruk for lenger siden han har kjøpt seg FORD! Dette ligger på kløfta.

-90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90

-86mod 745tic

-99mod MB C180T Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bensinpumpe er jeg rimelig sikker på at en kamerat av meg har liggende.

Han har også en del andre volvodeler som han ikke har bruk for lenger siden han har kjøpt seg FORD! Dette ligger på kløfta.

det hørtes jo flott ut, kløfta er jo knapt en halvtime unna her så det kunne virkelig vært intressant :) hovrdan får jeg tak i han da?

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hørtes jo flott ut, kløfta er jo knapt en halvtime unna her så det kunne virkelig vært intressant :) hovrdan får jeg tak i han da?

Du kan ta kontakt med meg på tlf:91745158. Jeg skal en tur opp der imorgen kveld for å se hva han har liggende.

-86mod 745tic

-99mod MB C180T Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det stemmer ikke, dem fantes også i i 260 serien på enkelte biler der, dem ble i tilegg kun levert som ekstra utstyr til 242gt.. har hatt litt jobb med og finne ut opp koblingene, men det skal nå være klart!!

forøvrig så har jeg så og si kjøpt meg en b21et motor, så av den grunn er jeg også på jakt etter bensin pumpe og inspruts tank.. her ikke skjedd så mye på denna bilen i det siste.. er litt lite cash inn når man er arbeidsledig desverre..

og takker så mye for alle hygglige komentarene, det gir inpirasjon til og fortsette med bilen :)

Det stemmer nok som du sier, GT instrumentene gikk an å kjøpe som tilbehør både til 240 & 260. Eneste forskjellen var turtelleren som hette 1234629 for 4 cyl og 1234628 for 6 cyl.

Fin bil forresten :)

Hadde gleden av å se den live på Rudskogen i begynnelsen av juli. På **el treffet.

Stå på!

Erik

95 Volvo 855

96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3)

85 Massey Ferguson 675 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer nok som du sier, GT instrumentene gikk an å kjøpe som tilbehør både til 240 & 260. Eneste forskjellen var turtelleren som hette 1234629 for 4 cyl og 1234628 for 6 cyl.

Fin bil forresten :)

Hadde gleden av å se den live på Rudskogen i begynnelsen av juli. På **el treffet.

Stå på!

Erik

takk takk, jeg trives bedre på dissa **el treffa enn på fyllebil.no sine treff ;) mye mer for penga da, bare litt lite volvo folk, men fant da et par der av dem og :D

har forresten handla meg b21et motor i dag.. skal være bygd av KRB denna motoren, eneste luftmenge målern ikke er helt i orden, så trenger ny av den da... eller fikk jeg med alt av rør, cooler, 3" jt eksos, motor er helt komplett starter og går, så detta skal nok bli spennede.. eneste jeg må skaffe nå er bensin pumpe så er det i boks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk, jeg trives bedre på dissa **el treffa enn på fyllebil.no sine treff ;) mye mer for penga da, bare litt lite volvo folk, men fant da et par der av dem og :D

har forresten handla meg b21et motor i dag.. skal være bygd av KRB denna motoren, eneste luftmenge målern ikke er helt i orden, så trenger ny av den da... eller fikk jeg med alt av rør, cooler, 3" jt eksos, motor er helt komplett starter og går, så detta skal nok bli spennede.. eneste jeg må skaffe nå er bensin pumpe så er det i boks..

Må si at jeg ble veldig imponert over arrangeringen av treffet. Virket veldig proft. Berusede personer ble konsekvent avvist. . Neste år tar jeg med meg Volvon også tror jeg. Var bare passasjer i år.(i en **el)

fyllebil sine treff har jeg gitt opp for lenge siden.

Erik

95 Volvo 855

96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3)

85 Massey Ferguson 675 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg ble veldig imponert over arrangeringen av treffet. Virket veldig proft. Berusede personer ble konsekvent avvist. . Neste år tar jeg med meg Volvon også tror jeg. Var bare passasjer i år.(i en **el)

fyllebil sine treff har jeg gitt opp for lenge siden.

Erik

berusa folk har jo ikke noe på et biltreff og gjøre, så det er jo bare rett og rimelig og få dem bort derfra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du fortsatt på jakt etter bensinpumpe?

-86mod 745tic

-99mod MB C180T Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var under bilen og titta her om dagen, er på begynnende rust lamgs kanalen på fører sida, men det er bare og slipe ned og lakke, ikke no sveisng som er påkrevd der.. ellers så har vel beilen vært tektylert 1 gang siden ny.. finnes knapt en tektylflekk under bilen...

men men, deter jo ikke noen vinterbil heller da, har jo henta meg en 245 79 mod som skal få kjørt seg i vinter ;) kamera var selvsagt tomt når jeg skulle ta no bilder av den da.. men skal prøve og fikse det en dag også

bilen har heller aldri vært rustsveisa, og har gått på tynset siden 85.. så objektet er jo i grunn helt ok :) skal rive ut alt av interiør inne i den en dag nå.. så får vi se om man får noen overaskelse eller ikke, tviler egentlig på at det skal dukke opp noe, ut i fra det lille jeg har sett n\år ejg har løfta ut teppe på sidene..

skulle også hatt meg et sort gulvteppe til bilen, så hvis noen har dette må dem si i fra, kan eventuelt få det brune som sitter der i bytte også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider