Gå til innhold

prosjekt 242

Ranger emnet

MercFreak

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

24turn7580.jpg

http://www.vlvworld.com/indexframe.html?200/toc.htm

jeg ville ikke hatt de helt hvite, om jeg var deg.

da ville jeg enten tatt de med orange felt på siden, eller de som er helt orange.

de som er helt orange, er også fete som faen :)

om du tar helt hvite, blir den så lite markert..

edit: 5'eren og 4'eren (hører sammen) har bare to skruhull!!

resten har tre skruhull!!

koster 16.36$ per side, altså:

16.36 * 2 = 32.72$

32.72$ * <Kurs: 6.5565> = 209,81 (iflg dnbnor.no -> valutakalkulator)

Så har du frakt..

De her kan sikkert sendes som brev, pga meget lav vekt!

Du kan jo be firmaet pakke de i samme pakke.

Om de deklarerer den som tollverdi under 200kr, er det toll og moms-fritt.

om de deklarerer den som gave, og ekte verdi, er det toll og momsfritt (under 1000kr).

frakt er sikkert 10-30$

mao, total sum: 3-500 kr.

ps. husk å be dem ikke oppgi frakt på tolldokumentene!

ellers må du momse frakten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå ha rjeg bestilt fra pdusa, så får vi se, rpøvde og sende mail til jp stylig for en god stund siden, men aldri fått noe svar heller.. får bare håpe dem kommer fort nå da så jeg får hatt dem på bilen før treff ;)

knipsa og no bilder av motor rommet her om daegn, se om jeg får lagt ut dem en dag da ;) ikke no spennede der akkurat, men litt moror med før etter bilder også ;)

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motor rom:

242-015.jpg

innvendig:

242-016.jpg

slik ser det ut nå i bilen ;) skal hente turbo motor i dag også (fredag) :D

gleder meg til og få inn den ja, men det blir nok etter ål treffet, må se litt over motoren også... sette inn stål topp pakning og sjekke litt :)

du..

fiks de strømkablene bak bremsekraft-forsterkeren.

samt hiv de inn i sånn sort lednings-samler..

du får kjøpt en 10-meter, sirkulærskjært for 99kr på clas ohlson!!

du får aldri godkjent den strømkabelen der :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du..

fiks de strømkablene bak bremsekraft-forsterkeren.

samt hiv de inn i sånn sort lednings-samler..

du får kjøpt en 10-meter, sirkulærskjært for 99kr på clas ohlson!!

du får aldri godkjent den strømkabelen der :p

den er godkjent den! blir nok ikke gjort no mer med den uansett, batteri skal i bagasjen, og 52ccm kabel skal brukes.. dessuten er det også sikring på kabelen, så det får ikke vært no galt med den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er godkjent den! blir nok ikke gjort no mer med den uansett, batteri skal i bagasjen, og 52ccm kabel skal brukes.. dessuten er det også sikring på kabelen, så det får ikke vært no galt med den...

seriøst??

hang kabelen slik, når den ble godkjent??

jeg ville ikke latt den henge slik!!

ps. jeg flyttet min på lørdag! Nå går min fra motor, vs. bort til karrosseri v.s., inn i strømfordelingsboks, så skjermet kabel rett bak, inn i torpedovegg, bak dashboard, mot h.s., midt under passasjersetet og rett bak, til h.s. reservehjulsbrønn, hvor det er sveist fast batteriplate fra en mercedes w123 ambulanse.

ps. folkens!! jeg fikk tak i volvo original, ubrukt reservehjul!! ohyeah!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seriøst??

hang kabelen slik, når den ble godkjent??

jeg ville ikke latt den henge slik!!

ps. jeg flyttet min på lørdag! Nå går min fra motor, vs. bort til karrosseri v.s., inn i strømfordelingsboks, så skjermet kabel rett bak, inn i torpedovegg, bak dashboard, mot h.s., midt under passasjersetet og rett bak, til h.s. reservehjulsbrønn, hvor det er sveist fast batteriplate fra en mercedes w123 ambulanse.

ps. folkens!! jeg fikk tak i volvo original, ubrukt reservehjul!! ohyeah!!

ja den hang sånn når den ble godkjent, og seriøst hva skulle vært galt med det? den er stripsa fast i kabelen som går til starteren fra batteriet og har en stor sikring, ligger heller ikke og gniser noen steder, så hva skulle egentlig vært no problem der? eneste som er at den kunne vært lagt opp penere.. altså mere skjult, men nå er det ikke ejg som har lagt den opp, og siden batteri skal i bagasjen og jeg har ny kabel som skal brukes så ser jeg ikke no grunn til og gjøre no med den før ejg begynner og bytte motor og får flytta batteriet bak i bagajsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider