Gå til innhold

Drivknuteproblemer

p10

Anbefalte innlegg

Er jeg den eneste som har problemer med å få drivknutene på Primeraen til å holde???

Jeg bytter i gjennomsnitt en drivknute i året... Problemet er gummimansjettene som skal beskytte de ytre drivknutene... De glir av hele tida, er helt umulig å få dem til å sitte ordentlig!

Tips mottas med takk!!

Hvor kjøper du mansjett hen da?? Har aldri montert noe annet enn orginal mansjetter og de har aldri glidd av.... (og jeg har skiftet mange!!)

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine knakk som fyrtsikker. kjøpte opp ett parti får å ha litt.

Drivakslinger? Hmm... Bruker du noen som er forsterket eller noe slikt? Og hvor får du tak i slikt?? (P11 btw)

WhipeOut

1988 Toyota Celica 2.0 GT

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R)

x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke med Fwd.. da går knutene til hælvete fort som faen :scared

Ahh det var derfor det ble klakking/risting og andre ulumskheter i min gamle bil... heldig vis er jeg snillere med forden da, ikke det at den drar foran heller men...

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh det var derfor det ble klakking/risting og andre ulumskheter i min gamle bil... heldig vis er jeg snillere med forden da, ikke det at den drar foran heller men...

riktig :) :naaaws

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider