p10 Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Er jeg den eneste som har problemer med å få drivknutene på Primeraen til å holde??? Jeg bytter i gjennomsnitt en drivknute i året... Problemet er gummimansjettene som skal beskytte de ytre drivknutene... De glir av hele tida, er helt umulig å få dem til å sitte ordentlig! Tips mottas med takk!! Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Er jeg den eneste som har problemer med å få drivknutene på Primeraen til å holde??? Jeg bytter i gjennomsnitt en drivknute i året... Problemet er gummimansjettene som skal beskytte de ytre drivknutene... De glir av hele tida, er helt umulig å få dem til å sitte ordentlig! Tips mottas med takk!! Hvor kjøper du mansjett hen da?? Har aldri montert noe annet enn orginal mansjetter og de har aldri glidd av.... (og jeg har skiftet mange!!) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Hvor kjøper du mansjett hen da?? Har aldri montert noe annet enn orginal mansjetter og de har aldri glidd av.... (og jeg har skiftet mange!!) Kjøper aldri noe annet enn originale jeg heller! Har aldri vært borti liknende på noe av bilene jeg har hatt tidligere... Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Drivknuter en gang i året?? WTF...! Koster ikke drivknutene på Primera rundt 2000 kroner stykket? Må være noe seriøst gærnt! Burde holde iallefall 150 000 KM!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Jeg brukte stålstrips, med skikkelig stripstang. Det satt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 enten er det dårlig montering, eller så er du en av de som spinner med fult utslag på rattet :naaaws Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 enten er det dårlig montering, eller så er du en av de som spinner med fult utslag på rattet :naaaws Skal man ikke gjøre det? :scared Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 ikke med Fwd.. da går knutene til hælvete fort som faen :scared Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Mine drivaksler knakk rett av før knutene gikk... Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sri Turbo Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Mine knakk som fyrtsikker. kjøpte opp ett parti får å ha litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhipeOut Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Mine knakk som fyrtsikker. kjøpte opp ett parti får å ha litt. Drivakslinger? Hmm... Bruker du noen som er forsterket eller noe slikt? Og hvor får du tak i slikt?? (P11 btw) WhipeOut Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 ikke med Fwd.. da går knutene til hælvete fort som faen :scared Ahh det var derfor det ble klakking/risting og andre ulumskheter i min gamle bil... heldig vis er jeg snillere med forden da, ikke det at den drar foran heller men... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Ahh det var derfor det ble klakking/risting og andre ulumskheter i min gamle bil... heldig vis er jeg snillere med forden da, ikke det at den drar foran heller men... riktig :) :naaaws Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 er spennt på om min knute sklir av da.. klarte ikke helt å stramme det Nissan bandet skikkelig Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg