ProTech SPP Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Heia Bimmer fans, Hvis det er noen som trenger styling så bare si ifra. http://www.protech-styling.com (servern oppdateres idag :( ) - fikser nice price på bodykits og sånt =) enda billigere hvis det er flere som skal ha ;) send pm sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Er det du som driver firmaet? Da må jeg i tilfelle spørre hvorfor dere, og alle andre ikke har noe til E28.. Blir så frustrert at jeg nesten får lyst til å skyte meg i beinet.. Vet at det e produsert lite til disse bilene, men hva med å føre det som finnes? Vet at det er få som styler E28'ene sine, men det er pga dårlig tilgang. Få tak i noe M-tech, BBS eller Zender osv.. Så skal det nok ryktes blant E28-eiere.. Det kan dere tjene på vettu:) Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProTech SPP Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Heia :) Nææ ikke så mange som vil betale over 10k for styling til en såpass gammel og billig bil.. er jo alltid mulig å bestille custom styling hos oss men hvem vil betale 30-35k for det da? =) har leppe til E28 :p hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Kan du ikke skaffe noe mer styling til mondeo mk1? Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProTech SPP Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Kan du ikke skaffe noe mer styling til mondeo mk1? Heisann, Sendt jo pm, ikke det? Venter på nye kataloger.. når jeg får vite mer om styling til Mondeo mk1 - sender pm med bilder eller link ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg