Gå til innhold

Konk 5, Viderekommere:

Ranger emnet

***shaddiw***

Anbefalte innlegg

Her er lista over de som kom videre etter å ha vært igjennom Bilforumets ekspertpanel for chopping.

(det er ingen rangering ennå)

zeus,

mspeed,

kaz,

whiplash,

zenith og nedi

Vi er ikke partiske og ny bil og slik kommer opp senere.

det er jobben til Nedi.

Gratulerer til de som kom videre.

:rolleyes:

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Her er lista over de som kom videre etter å ha vært igjennom Bilforumets ekspertpanel for chopping.

(det er ingen rangering ennå)

zeus,

mspeed,

kaz,

whiplash,

zenith og nedi

Vi er ikke partiske og ny bil og slik kommer opp senere.

det er jobben til Nedi.

Gratulerer til de som kom videre.

hvem er det som bestemmer hvem som kommer videre?!?!

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får å unngå dette "å fet mod han må videre" modden ser ikke ut bare "kul". Det ble vi lei asv så vi satte sammens et ekspert panel av noen fra forumet som kan sitt. Så ble vi enige om hvem som kom videre. Slik var reglene, slik blir de.

HVEM er "ekspert panelet"???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller det noen rolle. Nedi bestemmer dette jeg posta bare vinnerne som kom videre. Jeg kan ikke si hvem det er uten tilatelse. Alle var upartiske bare så det er sakt. Ingen favoriserte noen pga. rykte eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hvorfor folk stresser sg opp med kem som bestemmer kem som videre..noen har laget konkurransen og de lager reglene og..tror ikke dt blir store forandringer allikavell kor mye dere maser..lykke til videre for de som kom videre..og for de som ikke..kommer allti nye sjangser ;)

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neonmuffler: Hvorfor blir du så sur? er bare en konkurranse. Hvem som var i Ekspert panelet sier seg jo selv egentlig. men kan nevne en person. Glacius. Hvis du sier at han ikke vet hva som er en bra mod så vet ikke jeg.

Caps har forklart grunnen til hvorfor det ble valgt denne måten for avstemmning. Satsa mer på modder som var bra laget og med få feil, og ikke de som så fet ut, men som hadde masse feil...

Og bare så det er sagt, ingen andre enn de som var med i Ekspert panelet var med på å bestemme hvem som kom videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neonmuffler: Hvorfor blir du så sur? er bare en konkurranse. Hvem som var i Ekspert panelet sier seg jo selv egentlig. men kan nevne en person. Glacius. Hvis du sier at han ikke vet hva som er en bra mod så vet ikke jeg.

Caps har forklart grunnen til hvorfor det ble valgt denne måten for avstemmning. Satsa mer på modder som var bra laget og med få feil, og ikke de som så fet ut, men som hadde masse feil...

Og bare så det er sagt, ingen andre enn de som var med i Ekspert panelet var med på å bestemme hvem som kom videre.

er ikke sur, jeg bare lurte på hvem som bestemte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp..og sånn var reglene,

ALLE digget konseptet med konkurransen når jeg satte den opp....regner med de som er kommet videre fremdeles er fornøyd. Alle dere som IKKE kom videre, gjett a, det kommer flere konkurranser....

ikke noe å være sur etter.

edit: NYTT bilde kommer i egen tråd på mandag.

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider