MSpeed Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 er ikke sur, jeg bare lurte på hvem som bestemte. Det var de 3 beste/mest erfarende på forumet som ikke var med i konkurransen, enkelt og greit... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Det var de 3 beste/mest erfarende på forumet som ikke var med i konkurransen, enkelt og greit... Som jeg skulle sagt det selv. Konsepte her er mye bedre og skaper mere utfordring for de som kansje ikke er like gode som de andre som lager mellombra modder som ser realistisk ute. Sier ikke at de som ikke kom med ikke har det som skall til. De som kom med er de som hadde mest detalj og som bør komme videre for de kan sitt. Så de som kansje ikke kan det så godt. men får modden sin med slik kvalitet at "panelet" liker de. Så blir de med. Men det får bli senere konkuranser for nå må den her bli ferdig:) Håper dere skjønner og ikke føler dere skuffet. Mvh. Aleks Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeus Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Har du sett, jeg kom vidre gitt happyhappy *takker og bukker* Jeg synes forøvrig at en slik dommerpanel løsning virker mer retferdig og proft enn slik det pleier å være, en bra løsning synes nå jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 syns d va en helt elendig dritt løsning (kom ikke vidre).. faen DA... hehe, neida kødde bare, syns det va en god måte det her :) .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Gratulerer til alle som gikk videre, det var fortjent! Nedi: Noe hint om neste tema?:p X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 he he jaaaaaaaa.....skal kanskje kunne gi noen..... jeg har begynt å få mine betenkeligheter med valget av tema....men siden jeg sa 80-tallsbiler så får en vell prøve å holde det med mindre flertallet sier noe annet...... jeg ser kanskje for meg noe som krever litt brushing? det blir uansett ikke noe oldschool igjen, den er vi ferdig med. Så, passende tema etter old school burde bli ? edit: ikke mange tråder som får 20replies på noen timer ! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 edit: ikke mange tråder som får 20replies på noen timer ! Jo, Alle postene til Glacius;) sombrero Så, passende tema etter old school burde bli ? tja, eneste jeg kommer på er Rice?:S Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 *ler* godt poeng egentlig hva med en amerikaner ? vet om en dritfet bil jeg garantert ikke finner bilde av... husker dere bilen fra waynes world? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Kan jo ha rice, eller europeisk-"clean", eller hva med American Muscle? kan jo også ha temaet "vær og vind" eller no? slik at man kan lage en SUV eller en Cab på stranda liksom? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Hehe, gleder meg til å se hva som kommer neste gang. Bra at dere liker det nye systemet bedre i alle fall. Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Ja men da gleder vi oss til Mandag. :) Gratulerer! Hva med en litt slitt og bulkete bil? Bare den ikke er møkkete.. :rolleyes: :) Jeg mener, litt rust, bulker osv, slik at vi kan pusse den opp. Og ikke bare style...... Dette burde være en GOD utfordring for de fleste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 hva med en Amrikaner, en gammel en.. Chevrolet bel air, Caddilac eldorado osv..?? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 *ler* godt poeng egentlig hva med en amerikaner ? vet om en dritfet bil jeg garantert ikke finner bilde av... husker dere bilen fra waynes world? Ford Pinto aktig sak... tror den heter Gremlin Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeus Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 bilen i waynes world er en AMC Pacer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 hvem er det som larger Gremlin'en da? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg