bludnik Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Jeg er ikke særlig misunnelig på Skyline, hvis det var det du mente... Gi meg heller en SLR anyday ;-) så er SLR i en litt annen prisgruppe enn Skyline da... når man snakker om at man har fått seg 240 Turbo og greier, så slenger man ikke inn et "240 turbo? næh... gi meg heller en McLaren F1" :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 det er en dude som kjører en skyline gts i tønsberg med skilter Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Hehe. Ventet egentlig på den siste der ;-) Den siste utgaven av Skyline ser ganske hissig ut, men jeg synes at de som var før ser ganske anonyme ut... Bare måtte kommentere :D Faktisk leker jeg de gamle best jeg! Liker det smått anonyme preget, som kun noen kjenner igjen! :D Blir vel litt det samme som Den nevnte S-ettellerannetnummer fra audi, bare litt mer uvanlig.. Jeg er ikke særlig misunnelig på Skyline, hvis det var det du mente... Gi meg heller en SLR anyday ;-) Det er "litt prisfoskjell da doh Men fint folk liker forskjellige biler! Jeg hater nemlig å se folk i lik bil til meg... det er en dude som kjører en skyline gts i tønsberg med skilter Den har vel faktisk prøveskilter. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Jeg er på vei til å få inn en skyline til Norge... Jeg har hørt at det ikke er noe problem å få skilt, men er det noen som har erfaring eller vet hvordan jeg skal gå fram? Hvis du har en skyline på vei til norge, så er jeg mildt sagt litt overrasket over at du ikke har sjekket opp dette med tanke på skilt tidligere, eller evt i det hele tatt har BITTELITT kunnskap på området.. :drive2 Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 så er SLR i en litt annen prisgruppe enn Skyline da... når man snakker om at man har fått seg 240 Turbo og greier, så slenger man ikke inn et "240 turbo? næh... gi meg heller en McLaren F1" :rolleyes: Joa. Sant nok. Effektmessig sett er vel Skyline ganske mye bil for pengene? Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Joa. Sant nok. Effektmessig sett er vel Skyline ganske mye bil for pengene? Ikke gtr.. Den koster rimelig mye på gata i norge, men gts-t derimot, er en annen historie. Sammenlignet med lambo, amg, og rød bil med hæst er det ok pris, men den taper økonomiracet mot bla. cossie. Men hvem ser vel på penga? Bilhobby er et stort svart høl med adgang til kontoen vår uansett... ;) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Men hvem ser vel på penga? Bilhobby er et stort svart høl med adgang til kontoen vår uansett... ;) Se der ja... hør hør! gutt med peiling... hvem bryr seg om økonomien? dersom man vil ha en slik spesiell bil, og det er jo en spesiell bil selv om det er mer enn 5 av de i norge... :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Se der ja... hør hør! gutt med peiling... hvem bryr seg om økonomien? dersom man vil ha en slik spesiell bil, og det er jo en spesiell bil selv om det er mer enn 5 av de i norge... :) :) Peiling og peiling... Jeg snakker av erfaring... (les: dumskap) Jeg er blakk student med 5 biler som ikke går.... Men såre fornøyd, da jeg sikkert er ganske ensom om å ha 3 av dem... Jaja.. Fikk feriepenger nå, så da skal jeg endelig til frisøren :D Kan vel også røpe at jeg håper på en skyline en gang når jeg er ferdig på skolen. Eller var det en rx7, eller en lotus, eller....? *spare, spare* Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg