Gå til innhold

Nå har det klikka for meg.....

NissanPrimera

Anbefalte innlegg

Har fått et bra tilbud på en annen bil (nissan, ja, selfølgelig) som jeg ikke har lyst til og la gå fra meg! Men før jeg har råd til den, så må jo min selges før den andre blir solgt.....

Dette er bare en "vurderes solgt" annonse for jeg vet ikke helt enda! Får jeg ikke solgt den i tide gjør det ingenting.....

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=767529

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Snart bare Pulpen igjen ;) Men NissanPrimera du bør kanskje skrive at en Nissan mekaniker eier den? Det er vel en stoooor fordel.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart bare Pulpen igjen ;) Men NissanPrimera du bør kanskje skrive at en Nissan mekaniker eier den? Det er vel en stoooor fordel.

Er ikke sikkert at det er noe sjakktrekk, mange tenker da at, han skrur bil hele dagen, så sin egen driter han sikkert i...

Jeg sier ikke at DU gjør det NissanPrimera :peace:

Bilforumet.no
Irc Admin
- 2011 Volvo V60 R-Design
- 2003 Toyota Rav4
- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikkert at det er noe sjakktrekk, mange tenker da at, han skrur bil hele dagen, så sin egen driter han sikkert i...

Jeg sier ikke at DU gjør det NissanPrimera :peace:

Men så er det jo ofte forskjell på folk og!

Du har dei som kommer på jobb bare fordi det setter mat på bordet, og kunne

ikkje brydd seg mer om hva dei driver med.

Eller dei som kommer på jobb med et smil rundt fjeset, og gleder seg til nye

utfordringer, og kan ikkje vente til og komme hjem og forbedre "gullet" sitt.!!

(Sjønt, den siste der virker til de grader fiktiv) :rolleyes:

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke er fysisk med dere så psykisk ;) Bare noen vil ha den forbanna Focusen kommer jeg trolig tilbake. Om jeg blir benådet da ;)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått et bra tilbud på en annen bil (nissan, ja, selfølgelig) som jeg ikke har lyst til og la gå fra meg! Men før jeg har råd til den, så må jo min selges før den andre blir solgt.....

Dette er bare en "vurderes solgt" annonse for jeg vet ikke helt enda! Får jeg ikke solgt den i tide gjør det ingenting.....

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=767529

Så denna bilen her i dag. Den kunne jeg tenkt meg faktisk. Men er et lite problem seff. Skal muligens sturdere utenlands til høsten og noen år framover, og da er det vanskligt med bil også. ikke minst dyrt. Håper den er tilsalgs i slutten av juli vis jeg forblir i norge.

Som i signatur: WANTED Nissan Primera SRi, og denne kommer på en 1. plass på wanted lista!

97 - BMW 520i

86 - VW Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider