NissanPrimera Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Har fått et bra tilbud på en annen bil (nissan, ja, selfølgelig) som jeg ikke har lyst til og la gå fra meg! Men før jeg har råd til den, så må jo min selges før den andre blir solgt..... Dette er bare en "vurderes solgt" annonse for jeg vet ikke helt enda! Får jeg ikke solgt den i tide gjør det ingenting..... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=767529 Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Du får nok solgt den. Jeg skal la det gå, for det er sikkert en arti' Nissan du har fått tilbud om. :) Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Jøss.. virker som om 2005 er året alle skal selge primerane sine. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Du får nok solgt den. Jeg skal la det gå, for det er sikkert en arti' Nissan du har fått tilbud om. :) Er en artig Nissan, ja;-) Som sagt PULP: Får jeg ikke solgt den gjør det ingenting.... Er jo blitt glad i den bilen! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Skjønner deg jeg. Blir spennende detta da :) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Snart bare Pulpen igjen ;) Men NissanPrimera du bør kanskje skrive at en Nissan mekaniker eier den? Det er vel en stoooor fordel. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Snart bare Pulpen igjen ;) Men NissanPrimera du bør kanskje skrive at en Nissan mekaniker eier den? Det er vel en stoooor fordel. Er ikke sikkert at det er noe sjakktrekk, mange tenker da at, han skrur bil hele dagen, så sin egen driter han sikkert i... Jeg sier ikke at DU gjør det NissanPrimera :peace: Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 kan skrive under på at denna bilen er strøken. hva har du i tankene nå a nils vegard? send gjerne en pm :D Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Jøss.. virker som om 2005 er året alle skal selge primerane sine. +meg som kjøpte primera i 2005 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Er ikke sikkert at det er noe sjakktrekk, mange tenker da at, han skrur bil hele dagen, så sin egen driter han sikkert i... Jeg sier ikke at DU gjør det NissanPrimera :peace: Men så er det jo ofte forskjell på folk og! Du har dei som kommer på jobb bare fordi det setter mat på bordet, og kunne ikkje brydd seg mer om hva dei driver med. Eller dei som kommer på jobb med et smil rundt fjeset, og gleder seg til nye utfordringer, og kan ikkje vente til og komme hjem og forbedre "gullet" sitt.!! (Sjønt, den siste der virker til de grader fiktiv) :rolleyes: Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Ikke glem at jeg trakk min fra markedet da. Men det er som sagt av økonomiske grunner. Så kanskje 2006 blir året for min del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Bra det er noen av oss "gamle" som fortsatt kjører med stil iallfall :P Eller hva Fox :titties: Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Om jeg ikke er fysisk med dere så psykisk ;) Bare noen vil ha den forbanna Focusen kommer jeg trolig tilbake. Om jeg blir benådet da ;) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Har fått et bra tilbud på en annen bil (nissan, ja, selfølgelig) som jeg ikke har lyst til og la gå fra meg! Men før jeg har råd til den, så må jo min selges før den andre blir solgt..... Dette er bare en "vurderes solgt" annonse for jeg vet ikke helt enda! Får jeg ikke solgt den i tide gjør det ingenting..... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=767529 Så denna bilen her i dag. Den kunne jeg tenkt meg faktisk. Men er et lite problem seff. Skal muligens sturdere utenlands til høsten og noen år framover, og da er det vanskligt med bil også. ikke minst dyrt. Håper den er tilsalgs i slutten av juli vis jeg forblir i norge. Som i signatur: WANTED Nissan Primera SRi, og denne kommer på en 1. plass på wanted lista! Siter 97 - BMW 520i 86 - VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Ikke vær så hemmlighetsfull nå:P 350Z? 200 SX S14? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg