Gå til innhold

Banking fra forhjul

Ranger emnet

113deluxe

Anbefalte innlegg

har kjørt bilen på bukker og lyden er der da også men vanskelig å høre hvor det kommer fra, Lyden er der selv om jeg triller, gasser, bremser, motor igang eller slått av. Vibrasjonsdemperen sitter fast, Ikke noe knepp i rattet, motorfestene ser fine ut. Har ikke sjekket girkassa. vil det gi bankelyd det da?? nærmeste jeg kan sammenligne lyden med er en bowlingkule som triller nedover banen. det jeg syns er rart er at lyden forsvinner når jeg svinger brått til venstre.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra det var drivknuten. Billig å erstatte, lett å fikse :D

Differentialer i bakaksler (som jeg har vært borti) som er på tur til å dø vil lage jevn dunking om noen tannhjul er skadet. Vil tro at dette gjelder for FWD også.

hehe, kjenner den lyden, kommer hver gan jeg setter bilen i reversj, og begyner å kjøre. drit irriterende. høres ut som det kan være bensina som klunker og da doh

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står ikke bilen høyt i kurs, byttet ytre og indre drivknute på høyre side, men fremdeles like ille, hadde bilen på bukker igjen og la merke til at hvor jeg holdt igjen høyre hjulet slik at hun venstre hjulet snurret så var lyden borte. Er vel diffen som har sagt takk og farvel da. Godt jeg har ei kasse liggende, får bytte imorgen.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider