Gå til innhold

Frontmontert IC og open air filter...

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

kjøling... jada...

men hele designet sto da i forhold til utsendet på bilen.. mindre pent!

han bør vel kanskje håpe på at det ikke blir noe kraftig regnfall, ser for meg at det kan bli noe vann som finner veien inn gjennom det luftfiltret da :rolleyes:

- 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt)

- 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin)

- 87 Nissan King Cab (bruksbil)

- 06 Opel Vectra (solgt)

- 90 Nissan 200sx S13 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vegvesnet i Øvere hakadal godkjenner sikkert.. :D

Øvre hakadal? Pass på hva du sier nå.. hehe.. Bor tilfeldigvis i Nittedal/Hakadal jeg.. Nærmeste biltilsvin er faktisk i oslo eller lillestrøm.. Og det er ikke mer en 10 min med bil.. (Hvis du kjører fort)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øvre hakadal? Pass på hva du sier nå.. hehe.. Bor tilfeldigvis i Nittedal/Hakadal jeg.. Nærmeste biltilsvin er faktisk i oslo eller lillestrøm.. Og det er ikke mer en 10 min med bil.. (Hvis du kjører fort)

hehehe ;D var det mørkligste navnet jeg kom på akkurat i det sekundet det tok å tenke. hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøling... jada...

men hele designet sto da i forhold til utsendet på bilen.. mindre pent!

han bør vel kanskje håpe på at det ikke blir noe kraftig regnfall, ser for meg at det kan bli noe vann som finner veien inn gjennom det luftfiltret da :rolleyes:

Det har vel ikke så mye å si det? Turboen vil vel pulverisere vannet slik at det fungerer som vanninsprøytning da..

Jævli mange fordeler med det designet der bortsett fra at det ser heeeeeeeelt idiotisk ut da doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider