Gå til innhold

Modda 240'n i photoshop. Ny look

Ranger emnet

Gjest //TCCW

Anbefalte innlegg

Gjest //TCCW

Hvis jeg ikke får prisen jeg forlanger på skuta, kan det være jeg beholder den selv som vinterbil, og "trimmer" den litt utseendemessig :naaaws

Skjermen min er halvfucka, så det kan være bildet blir dårlig hos noen. Uansett, here goes :

x1pKx-amJqgAO_q-PmJuz08N6jfk3rb1ONJcPy3DKovrhrBI-cxWH8rGvIfR_fzhdKgLRnnFgjGfHhNFHe2tGZ2DtLtzf7Vlha0LKWQCn5ZST09FsadJDc5QKnNs6dVv4AlZnOvvf-TbLURKI1iMlicjQ

Fikk heller ikke den oppløsningen jeg ønsket, så detaljene i grillen viser ikke :scared . Jeg har den grillen der rillene går nedover, istedenfor ruter.

Hvordan er det egentlig å lakke grillen i chrome i svart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke får prisen jeg forlanger på skuta, kan det være jeg beholder den selv som vinterbil, og "trimmer" den litt utseendemessig :naaaws

Skjermen min er halvfucka, så det kan være bildet blir dårlig hos noen. Uansett, here goes :

x1pKx-amJqgAO_q-PmJuz08N6jfk3rb1ONJcPy3DKovrhrBI-cxWH8rGvIfR_fzhdKgLRnnFgjGfHhNFHe2tGZ2DtLtzf7Vlha0LKWQCn5ZST09FsadJDc5QKnNs6dVv4AlZnOvvf-TbLURKI1iMlicjQ

Fikk heller ikke den oppløsningen jeg ønsket, så detaljene i grillen viser ikke :scared . Jeg har den grillen der rillene går nedover, istedenfor ruter.

Hvordan er det egentlig å lakke grillen i chrome i svart?

må bare huske å pusse godt før du lakkerer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det finnes noe som heter syregrunning elns..

men chrommen her, er jo bare plast på en måte, så du kan jo pusse den matt ja.. tror uansett du bør bruke spesialgrunning.

ps. jeg ville også kjøpt hvite blinkers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nestem komme med litt konstuktiv kritikk her asså... eg personlig syns gråe 240er er veldig fine med crom..

Ville prøvd å fått tak i cromlister og slikt for fortsatt å ha grillen slik den er...mye finere syns eg da men..

-Volvo 940 Turbo

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nestem komme med litt konstuktiv kritikk her asså... eg personlig syns gråe 240er er veldig fine med crom..

Ville prøvd å fått tak i cromlister og slikt for fortsatt å ha grillen slik den er...mye finere syns eg da men..

jeg syntes det er greit med svart alt. men volvo "stripa" i grillen syntes jeg skal være der

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider