Gå til innhold

Film: Åsen Råners @ Gatebil Våler 05

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Velkommen til offtopicforumet ;)

Er bare her på bilforumet at en link til en film kan ende opp med en diskusjon om golfkøller...hehehe

Vet du hvor mange forumbrukere det trengs for å skifte ei lyspære?!

Svar: (klikk her)

Nismo: Er det bare jeg som begynner å bli skikkelig desperat.. eller dukker det opp ei halvnaken dame i avataren din innimellom??

Er nok bare deg! ;)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg sjekket kom det ann på skills'a til personen, ikke utstyret han brukte.

resultatet vil bli bedre (statistisk) om samme person lagde si 1000 filmer 500 av dem med dritt kamera og 500 med pro kamera uten endring i skills. om du kjører mange runder på rudskogen og du får et gjennomsnitt på 1:14, så øker du responsen på motoren og bytter til bedre dekk, hva tror du skjer med gjennomsnittet da?

 

konklusjon:bedre utstyr=bedre forutsetninger, men ikke avgjørende for et godt resultat :win

 

offtopic så det holder-

kul film

buckle up Dorothy cause Texas is going byebye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

konklusjon:bedre utstyr=bedre forutsetninger, men ikke avgjørende for et godt resultat :win

 

 

Jada. Men filming er ikke rundetider. Du kan, i mine øyne, ha så fet kamera du bare vil, men får du ikke med deg det som skal til for å lage en vellykket film, så vil ikke filmen bli vellykket. Uavhengig om kameraet koste 6000 eller 60.000. :boxing

 

 

Jeg skjønner hva du vil frem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår