Nalletiger Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Noen som vet codek som kreves..? Får ikke sett den pga at den ikke finner riktig.. Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Er bare her på bilforumet at en link til en film kan ende opp med en diskusjon om golfkøller...hehehe Spiller btw med "Wilson X31 Muscle back" køller hvis noen lurer;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Nismo: Er det bare jeg som begynner å bli skikkelig desperat.. eller dukker det opp ei halvnaken dame i avataren din innimellom?? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Velkommen til offtopicforumet ;) Er bare her på bilforumet at en link til en film kan ende opp med en diskusjon om golfkøller...hehehe Vet du hvor mange forumbrukere det trengs for å skifte ei lyspære?! Svar: (klikk her) Nismo: Er det bare jeg som begynner å bli skikkelig desperat.. eller dukker det opp ei halvnaken dame i avataren din innimellom?? Er nok bare deg! ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Og meg...... Teller 3 damer..? Noe i mot å senke farta på bildesekvensen, nismo? Edit: Det var 5! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Sist jeg sjekket kom det ann på skills'a til personen, ikke utstyret han brukte. resultatet vil bli bedre (statistisk) om samme person lagde si 1000 filmer 500 av dem med dritt kamera og 500 med pro kamera uten endring i skills. om du kjører mange runder på rudskogen og du får et gjennomsnitt på 1:14, så øker du responsen på motoren og bytter til bedre dekk, hva tror du skjer med gjennomsnittet da? konklusjon:bedre utstyr=bedre forutsetninger, men ikke avgjørende for et godt resultat :win offtopic så det holder- kul film Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 konklusjon:bedre utstyr=bedre forutsetninger, men ikke avgjørende for et godt resultat :win Jada. Men filming er ikke rundetider. Du kan, i mine øyne, ha så fet kamera du bare vil, men får du ikke med deg det som skal til for å lage en vellykket film, så vil ikke filmen bli vellykket. Uavhengig om kameraet koste 6000 eller 60.000. :boxing Jeg skjønner hva du vil frem til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg