Gå til innhold

bremse råd.

nonstop

Anbefalte innlegg

Skal bytte bremser foran på civicen nå. Lurte ganske enkelt og greit om noen har noen gode tips / erfaringer fra før av om hva som holder litt og bremser godt :P kan godt kaste ut noen lapper for fullt sett.

tross alt bremser! jo fortere jeg kan bremse når jeg ser blå lys bak svingen jo bedre ;)

- Honda Civic HB 97 mod, 1.5i Ls Vtec - i bruk

- BMW 520i 85 mod - noen som vil ha delebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så veldig mye erfaring med ulike bremseprodusenter, men Galfer bremseklosser (de har også skiver) ga mye bedre bremseeffekt enn standard Vti klosser.. Ta kontakt med Jacob's auto supply. thumpsup

- '92 Honda civic vti

- '99 Honda Integra type R - (solgt)

- '92 Honda civic vti (solgt) -

- '93 Honda crx del sol vti (solgt) -

- '95 Honda Accord 2.0i (solgt) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så veldig mye erfaring med ulike bremseprodusenter, men Galfer bremseklosser (de har også skiver) ga mye bedre bremseeffekt enn standard Vti klosser.. Ta kontakt med Jacob's auto supply. thumpsup

Må nesten slenge meg med på det Zeta sier, har selv Galfer Tuning skiver og klosser og dette fungerer mye bedre enn orginale Esi bremser.

Kan også anbefale Jacob :)

KennethSK

Club Honda Norway

98 Honda Integra Type R

92 Honda Civic HB ESi - solgt

92 Honda Prelude 2.0i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for info. setter pris på erfaringer framfor og gå i butikken og høre. Vet jo aldri om det er fakta som kommer ut av kjeften dems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bytte bremser foran på civicen nå. Lurte ganske enkelt og greit om noen har noen gode tips / erfaringer fra før av om hva som holder litt og bremser godt :P kan godt kaste ut noen lapper for fullt sett.

tross alt bremser! jo fortere jeg kan bremse når jeg ser blå lys bak svingen jo bedre ;)

hvor mye hadde du tenkt å bruke på bremser? vei, bane?

Alcon er liksom drømmen da men prisen stopper litt, dessuten må bells og braketter lages til disse,

Ferrodo, stoptech, ebc fungerer vel også.

jeg selv har wilwood 310mm men har ikke fått sjansen til å teste disse...

sjekk ut. http://www.kollevold.no for ferrodo og alcon, http://www.be-4-you.com for stoptech og ebc, eller http://www.wilwood.com ...

:google

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mener du med bremsesystem?

det finnes 3 forsjellige bremse systemer til honda civic.

lucas/girling system, girling system og missy system.

Får se hva det blir til. men ant ut at penga forsvant fort i går så det blir vel litt begrenset hva det blir til. så får jeg heller ta full oppgradering når det er penger nok til det i boka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider