BurnPr00f Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Gromt LMS, en kamerat av meg har deltidsjobb på Volmax (lastebil) og jeg skal si det er dem største stemplene jeg noen gang har sett, de lastebilstemplene. -Skikkelig grösse! :D Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Gratulerer med læreplass folkens! Eg har selv skrevet lærekontrakt på Volvoforhandler.. Skal begynne den 22 juni! Gleder meg masse! Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 begynner 8 juni jeg. og da har jeg fult betalt fram til 22juni. da begynner jeg på lælinge tida? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 begynner 8 juni jeg. og da har jeg fult betalt fram til 22juni. da begynner jeg på lælinge tida? Ok. Eg slutter på skolen den 21 så eg har ikkje anledning til å jobbe før. Hvor er det du skal jobbe forresten? Hvilker forhandler? Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Selv skal eg jobbe på Laastad & Co i haugesund. Volvo/Renault/Land Rover forhandler. Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikaelsvolvo Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 jeg skal kjøre trailer jeg da har fått lærling plass hos isotank i tønsberg begyner der i januar tar lastebil lappen på notodden etter ferien det blir rått Siter volvo 240 85 senka 40 mm, 940 felger 15", 2.5" effektanlegg, netting grill+++ planer: bygge forgasser turbo, lakke hele bilen gul med plast og son styling, en vindusvisker i midten av ruta, eiker eller compomotive 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Selv skal eg jobbe på Laastad & Co i haugesund. Volvo/Renault/Land Rover forhandler. Hmm... Hos den forhandleren er jo bilen min kjøpt av forrige eieren, var med kjøpekontrakt derfra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Halden momune tekniske drift. Rep av alt utstyret til komunen. gravmaskiner, sopemaskiner, gressklippere, dampeivals, osv. det er stort sette volvo maskiner der. jeg begynner 8 juli, og tar meg fri dem dagen jeg skal opp til eksamen og slikt. slutter egentlig ikke før 22 juni. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Hmm... Hos den forhandleren er jo bilen min kjøpt av forrige eieren, var med kjøpekontrakt derfra :) Ble den kjøpt ny der eller? Kanskje eg kan sjekke bilen litt opp å se hva som er gjort med den hos oss.. Hva er reg nr? Ta det på PM viss ønskelig. Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 ser tråden sklir litt ut og folk forteller hvor de har fått læreplass... jeg valgt å ikke gå kjøretøy da jeg ikke ser d som positft å ha samme jobb som hobby.når du skruer bil hele dagene er jeg redd at lysten for å gå igang på sin egen kansje er borte:( derfor gikk jeg maskinfag og har fått læreplass som CNC-operatør! er jo ikke helt feil å ha tilgang til alt av maskiner o.l. heller når du driver med bil(trimming osv);) så er jo ikke lønna noe å klage på heller;) jippi men sånn noenlunde tilbake til topic,(ihvertfall litt) noen som jobber på bilforum i stavanger? kunne godt kjennt noen der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Grattis :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 ser tråden sklir litt ut og folk forteller hvor de har fått læreplass... jeg valgt å ikke gå kjøretøy da jeg ikke ser d som positft å ha samme jobb som hobby.når du skruer bil hele dagene er jeg redd at lysten for å gå igang på sin egen kansje er borte:( derfor gikk jeg maskinfag og har fått læreplass som CNC-operatør! er jo ikke helt feil å ha tilgang til alt av maskiner o.l. heller når du driver med bil(trimming osv);) så er jo ikke lønna noe å klage på heller;) jippi men sånn noenlunde tilbake til topic,(ihvertfall litt) noen som jobber på bilforum i stavanger? kunne godt kjennt noen der! Sannt det...Derfor eg valgte å ikkje gå VK1 Køyretøy...Gidder ikkje å komme heim å skru på bilen når du har skrudd bil i 8 timer allereide... CNC Operatør er go Knall;) du får lage deg Spacere da;) Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Eg og har vært i lære i et år no... Var en del oljeskift i begynnelsen ja...Begynner å bli lei en del biler no...hehe jeg tenkte å bli bilmekaniker men valgte heller å bli elektriker;) for jeg var "redd" for å bli lei å mekke biler på fritida.. hehe Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 jeg tenkte å bli bilmekaniker men valgte heller å bli elektriker;) for jeg var "redd" for å bli lei å mekke biler på fritida.. hehe Samma her! -Ulempen er mangel på billige deler. Må jo bare bli kjent med folk som kan fixe deler & verktøy til overkommelige priser... Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 gratulerer folkens, som har fått lærlingplass! jeg synest dere er kule, hehe.. *tenke på deler* :p Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg