Vomaz Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Samma her! -Ulempen er mangel på billige deler. Må jo bare bli kjent med folk som kan fixe deler & verktøy til overkommelige priser... har ingen problem med å komme i kontakt med "de rette" personene der..:) men men.. Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Jobber i jernvarebutikk sjøl jeg da, men volvo-deler, slik som intercooler, turbo, stempler & sånt aner jeg ikke hvor jeg skal få tak i til en bra pris, annet enn i sverige... Kvalitetsverktøy skal jeg alltids klare å skaffe til ok priser.. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Skal begynne der som lærling 12 juli :) tøfft! regn med jeg å du skal bli bestekamerater!;) hehe randaberg du går på? kjenner noen der..på kjøretøy liksom.. og lage spacers!? jeg skal lage ALT! haha.. skal ihvertfall lage myye! så d blir bra! gleder meg til å bli ferdig med drittskolen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Jobber i jernvarebutikk sjøl jeg da, men volvo-deler, slik som intercooler, turbo, stempler & sånt aner jeg ikke hvor jeg skal få tak i til en bra pris, annet enn i sverige... Kvalitetsverktøy skal jeg alltids klare å skaffe til ok priser.. da må du få deg en kompis som kjenner noen som jobber en plass han får gode priser! ;) hehe.. *enkelt i teori, hakket vanskeligere i praksis... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 da må du få deg en kompis som kjenner noen som jobber en plass han får gode priser! ;) hehe.. *enkelt i teori, hakket vanskeligere i praksis... -Ja, var det da.. Er værtfall umulig å få rabatt med mindre man kjenner vedkomne som driver butikk. Kanke handle datasprut med dyser og hele driten hos krb vettu, det er jo MORD ! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 ja er jo snakk om noen kroner når det er slike ting som står på handlelappen! blir deler osv billigere dersom vi blir med i EU?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 ja er jo snakk om noen kroner når det er slike ting som står på handlelappen! blir deler osv billigere dersom vi blir med i EU?? Da skal ivertfall jeg stemme får EU..!! :naaaws Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 om jeg så får bilen min gratis stemmer jeg aldri for å vere med i EU.. såpass burde dere skjønne ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Det er mange som skal jobbe på volvo person biler. men er det mange som skal jobbe med volvo lastebiler? Det kan vel ikke bare være meg. Egentlig så har jeg lyst til og jobbe med og tegne og utvikle bil deler. da blir det mye kult på markede da, :titties: Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Det er mange som skal jobbe på volvo person biler.men er det mange som skal jobbe med volvo lastebiler? Det kan vel ikke bare være meg. Egentlig så har jeg lyst til og jobbe med og tegne og utvikle bil deler. da blir det mye kult på markede da, :titties: det var mening at jeg skulle begynne på WIST Volvo last og buss *har ikke mekaniske fagbakgrunn*, men så fikk jeg lærlinge jobb som elektriker så da valgte jeg heller det:) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Det er mange som skal jobbe på volvo person biler.men er det mange som skal jobbe med volvo lastebiler? Det kan vel ikke bare være meg. Egentlig så har jeg lyst til og jobbe med og tegne og utvikle bil deler. da blir det mye kult på markede da, :titties: 2 stk i klassen min som skal begynne på volvo lastebil. Laastad last og buss. Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg