Gå til innhold

Lærling plass i orden

Ranger emnet

Svenn-Are

Anbefalte innlegg

Samma her!

-Ulempen er mangel på billige deler. Må jo bare bli kjent med folk som kan fixe deler & verktøy til overkommelige priser...

har ingen problem med å komme i kontakt med "de rette" personene der..:)

men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jobber i jernvarebutikk sjøl jeg da, men volvo-deler, slik som intercooler, turbo, stempler & sånt aner jeg ikke hvor jeg skal få tak i til en bra pris, annet enn i sverige... Kvalitetsverktøy skal jeg alltids klare å skaffe til ok priser..

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal begynne der som lærling 12 juli :)

tøfft! regn med jeg å du skal bli bestekamerater!;) hehe randaberg du går på? kjenner noen der..på kjøretøy liksom..

og lage spacers!? jeg skal lage ALT! haha.. skal ihvertfall lage myye! så d blir bra! gleder meg til å bli ferdig med drittskolen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i jernvarebutikk sjøl jeg da, men volvo-deler, slik som intercooler, turbo, stempler & sånt aner jeg ikke hvor jeg skal få tak i til en bra pris, annet enn i sverige... Kvalitetsverktøy skal jeg alltids klare å skaffe til ok priser..

da må du få deg en kompis som kjenner noen som jobber en plass han får gode priser! ;) hehe.. *enkelt i teori, hakket vanskeligere i praksis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må du få deg en kompis som kjenner noen som jobber en plass han får gode priser! ;) hehe.. *enkelt i teori, hakket vanskeligere i praksis...

-Ja, var det da.. Er værtfall umulig å få rabatt med mindre man kjenner vedkomne som driver butikk. Kanke handle datasprut med dyser og hele driten hos krb vettu, det er jo MORD !

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som skal jobbe på volvo person biler.

men er det mange som skal jobbe med volvo lastebiler?

Det kan vel ikke bare være meg.

Egentlig så har jeg lyst til og jobbe med og tegne og utvikle bil deler.

da blir det mye kult på markede da, :titties:

det var mening at jeg skulle begynne på WIST Volvo last og buss *har ikke mekaniske fagbakgrunn*, men så fikk jeg lærlinge jobb som elektriker så da valgte jeg heller det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som skal jobbe på volvo person biler.

men er det mange som skal jobbe med volvo lastebiler?

Det kan vel ikke bare være meg.

Egentlig så har jeg lyst til og jobbe med og tegne og utvikle bil deler.

da blir det mye kult på markede da, :titties:

2 stk i klassen min som skal begynne på volvo lastebil. Laastad last og buss.

-Volvo 940 Turbo

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider