fred_stian Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Heisann! Har kjøpt meg lakkstift nå, må få vekk en liten flekk med rust foran på panseret over lykta, og en "skade" på døra, er en 2-3 mm stor flekk uten lakk der, sikkert noen som har slått borti med døra. Men det jeg lurer på er: * Hvor lenge burde man vente fra man har tatt på lakken til man tar på klarlakken? Blir nok lakkert ute i sommerværet :) eller i garasjen.. * Holder det å pusse vekk rusta så ta på lakk eller burde man gjøre mer? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Fikk høre av en lakkerer at du må ikke finne på å bruke klarlakken der, den gjør problemet ditt bare mer synlig.... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg