Gå til innhold

Meget flink utøver må jeg si!

Ranger emnet

fred_stian

Anbefalte innlegg

Herregud å peiling denna kar'n har da!!

Altså... Det er noe med det bildet... Ser nesten for ekte ut!! Ser så glatt ut, aldri sett noe lignende før jeg. wtf?

Skjermbreddinga,plasten rundt lyktene,hele fangeren foran, alt ser så uuutrooolig glatt ut... Hvordan få det til?!? Er nok ikke akkurat første gang han åpner photoshop... :P

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å se! Men jeg synes nesten det ble litt FOR "plastic fantastic" refleksjoner i fronten der. Men gutten har peil på å lage refleksjoner av lysrør virker det som. Innelys!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nei han bruker IKKE filter ;) han brusher etter det han ser , om du ser på hans og orignalen ser du at han har bare gjenttat de samme reflecksjonene om og om igjen ,men det er presist og korrekt ;) han brusher det meste , kun felger han C&P m, han har et utrolig talent , og ja han er snart 16 år gammel han fikk en eclipse av foreldra til bursdagen til 5000$ heeh :P svin hehe , men han er en oki fyr snakker med ham ofte og han har en framitd i det her =)

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skills ja! likte "candylakken" :D hehhehe

offtopic, hva i ************ betyr "10 tegn"?!?!?

er ikke gaugesene litt rotete? pirk pirk, ser ut som to av de er mynta på passasjeren, hva veit vel kvinnfolk om motorverdier uansett? :P. lambodøra var jo eeeeeeeeeeeh kunne spart seg

buckle up Dorothy cause Texas is going byebye

Lenke til kommentar
Del på andre sider