fred_stian Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Herregud å peiling denna kar'n har da!! Altså... Det er noe med det bildet... Ser nesten for ekte ut!! Ser så glatt ut, aldri sett noe lignende før jeg. wtf? Skjermbreddinga,plasten rundt lyktene,hele fangeren foran, alt ser så uuutrooolig glatt ut... Hvordan få det til?!? Er nok ikke akkurat første gang han åpner photoshop... :P Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 GSX ja,eller Brian som han egentlig heter. Han er helt rå, har en egen stil som ser utrolig ekte ut. Btw: vet at det er få som vil tro det, men han er 14/15 år :scared Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 WHAT?!? 15 år?! Altså... så for meg en 30-40 år gammel kar som aldri har møtt verken folk eller dyr bare sitti foran pcen siden han var 15 og programerte i dos!! haha :D Må være noen som bare "har det" i fingra! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Artig å se! Men jeg synes nesten det ble litt FOR "plastic fantastic" refleksjoner i fronten der. Men gutten har peil på å lage refleksjoner av lysrør virker det som. Innelys! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Joda, han er flink men jeg har alltid syntes moddene han virker for glatte.. ser ut som høyglanspolerte tegneserieting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Hehe, ser nesten ut som om hele fronten er full med sikkel.. Vist dere skjønner.. Men helt utrulig nice mod.. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Helt enig, virker som han har brukt 'plastic wrap' filteret å brusha etter det :D Ok nå er jeg egentlig bare misunnelig, skal ikke pirke for den var strøken med stor K. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 hehe nei han bruker IKKE filter ;) han brusher etter det han ser , om du ser på hans og orignalen ser du at han har bare gjenttat de samme reflecksjonene om og om igjen ,men det er presist og korrekt ;) han brusher det meste , kun felger han C&P m, han har et utrolig talent , og ja han er snart 16 år gammel han fikk en eclipse av foreldra til bursdagen til 5000$ heeh :P svin hehe , men han er en oki fyr snakker med ham ofte og han har en framitd i det her =) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 sykt... (*ti tegn*) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 sykt så sykt, drit fin modd ass!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 og han har en framitd i det her =) Har han noe jobb innen det her da? eller er det bare for fun som oss andre normale?! :fish Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Shiiiittt... holy shiiit. fy faen så rått, han har seriøst skills! creds damndamn :oohh :pray :wave :omfg sorry alle smilyene, må bare teste litt:P Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Har han noe jobb innen det her da? eller er det bare for fun som oss andre normale?! :fish nei han har ikke de hehe han er skole elev , kun for hobby ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 skills ja! likte "candylakken" :D hehhehe offtopic, hva i ************ betyr "10 tegn"?!?!? er ikke gaugesene litt rotete? pirk pirk, ser ut som to av de er mynta på passasjeren, hva veit vel kvinnfolk om motorverdier uansett? :P. lambodøra var jo eeeeeeeeeeeh kunne spart seg Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 offtopic, hva i ************ betyr "10 tegn"?!?!? må skrive minst ti tegn i innlegge for at det skal virke å legge det ut!! hmm, litt komplisert forklart kanskje da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg