Gå til innhold

legge inn orginal-cd på cd spiller?

Ranger emnet

Volvo-Lars

Anbefalte innlegg

Halla. Lurer på en ting.

Finnes det en CD spiller til bil som man kan legge inn sanger fra en orginal cd? allså en Cd som er kjøpt i butikken?

en kompis sa det fantes en slik, var harddisk basert el.no.

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes spillere med harddisk ja,men de er ganske så dyre,her er en fra pioneer: http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=1511&taxonomy_id=430-458

vet sony å har en.

Takk for kjapt svar:)

det som er at jeg har en del orginal CD'r (er veldig glad i musikk:)) så at jeg tror jeg kommer til å sponse meg selv med en sånn etterhvert.

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kjapt svar:)

det som er at jeg har en del orginal CD'r (er veldig glad i musikk:)) så at jeg tror jeg kommer til å sponse meg selv med en sånn etterhvert.

Alternativt så kjøper du deg en grei CD-spiller med AUX inngang og en god Mp3 spiller med skikkelig lagringskapasitet, gjerne 1GB eller mer, så kan du bruke den både i bilen og hjemme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp deg pioneer-spiller med ipod-adapter!

Da kobler du en ipod via en boks inn på ip-bus-inngangen, så kan du styre ipoden fra spilleren!Tror samla pris uansett kommer under prisen av en spiller med harddisk...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du først å kjøpe en harddiskbasert cd-spiller bør du heller vurdere å sette en pc inn i bilen.. Større harddisk, flere muligheter, men litt dårligere lyd i allefall for oss som faktisk hører forskjell på lyd..

så var det det her med å ha plass i bilen da...en kompis har laptop i sin MR2 å den tar opp all plassen hvor enn den er.....nå er mr2 en liten bil i forhold til min 242 men fortsatt....trur neppe jeg kommer til å tre en PC inn i bilen.

"81 Volvo 242 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du først å kjøpe en harddiskbasert cd-spiller bør du heller vurdere å sette en pc inn i bilen.. Større harddisk, flere muligheter, men litt dårligere lyd i allefall for oss som faktisk hører forskjell på lyd..

Lydkvaliteten kommer vel veldig an på hvilket lydkort man velger og hvilket format man lagrer musikken i. Fint mulig å få bra lydkvalitet fra en PC også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil nokk en gang minne dere på at clarion har musiccather der du kan legge inn opptil 8 cdplater på spilleren..

billigste utgave koster rundt 4000 tar jeg ikke mye feil.

link til side som selger den?:)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider