Gå til innhold

Bilforumets 3-serier!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir nok E36 på meg nå! Har en a4 ståenes på gårdsplassen som ikke blir solgt helpme, men blir den borte før M3'en blir det vel E46 tenker jeg:D

 

Hmm..når jeg ser bilen din syns jeg den ser råere ut enn både E36 og E46,E30 er den råeste og kommer alltid til å være det!

 

E36 og E46 er liksom vanlige 2,0 i hodet mitt,selv om jeg vet de har sykt med fartspotensiale,ser bare ikke sånn ut.Når alle styler opp en standard E36 så blir de så vanlige,legger ikke merke til de som med en sint original E30.

 

Men for guds skyld,e36 og e46 er sinnsykt råe biler,det er de!

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=Morten318&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php

 

Her ligger bilder av min E36. Fikk ikke til å legge inn bildene fra den siden doh

Er denne til salgs? Interessert i å bytte?

 

EDIT: Så det var en 318, da er jeg ikke interessert :)

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet E36 ha|||on! :) Men E30'n er myyye fetere :D Faen å jeg ELSKER svarte E30 coupeer... Gjerne med gromme motorer :D Du kan få ett forsøk på å gjette hvordan bil jeg vil ha etter den jeg har nå :)

 

En med motor? :D

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en orginal mtech-2 vinge til e30!

Har veldi lyst på sånn vinge til E28'en min.. Derfor lurte jeg på om du kunne måle bredda på den, se om den passer..

Mvh

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår