Gå til innhold

Bilforumets 3-serier!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis noen her inne føler for å kommentere hverandres biler, er det fritt frem for det selvfølgelig. Jeg har heller ikke sagt noe annet. Utgangspunktet for tråden er bilder, men allikevel. Det skal også være din EGEN bil og bilens eier skal være bruker her inne ;)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min :) Ikke verdens beste bilder men... Ikke så lett å ta bilder i en vanskehall chicken

IMG_06023.jpg

IMG_0605.jpg

Fin bil Mr. Er det en 318 med M3 styling :hondakick

Fader Kubikk

Du som er i blokka

Gi oss idag vårt daglige dreimoment

Forlat oss våre fartsovertredelser,

som vi forlater forelegget.

Led oss ikke inn i kontroller,

men fri oss fra sykklister

For veien er din

hestekreftene, og friheten

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av mitt neste prosjekt, en 82 BMW 316 aut som har rullet 81 000 km, har en del litt uvanlig options som ikke finnes på så mange av disse...

Bilen står litt på is siden GT'n er har førsteprioritet, men det er ikke så ille mye jobb på denne. Planla først å ha M3 motor i, men pga bilen stand og orginalitet så kommer jeg kun til å ha mindre mods...

Prosjekt-tråden min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=102657

Bilde_071.sized.jpg

Bilde_070.sized.jpg

Dette er vel noe i nærheten av hva jeg tenker meg... :google

bmw-320-02.jpg

bmw-320-01.jpg

Liker BMW veldig godt jeg, både 2002, E21, E30, E34 og den gode gamle 6-serien... Det er virkelig biler med linjer... :titties: (men ikke si til vw-audi kompisene mine at jeg har sagt det) :D

Her er et bilde til til insperasjon... :hondakick

24_G.sized.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider