Jonte Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Jeg har som kjent en Golf 2 Gti 16v. Akkurat nå står den i pappa sitt navn med delkasko, det vil si ca 7000 kroner. Mamma har et firma. Og jeg lurte på om det var mye å spare på å sette bilen i det firmaet? Vet at Ascona har gjort det med sin Corvette, men lurer på om det er noen faktorer som spiller inn? Hadde jo vært litt kjekt med full kasko på golfen, uten at det skal koste 50000 i mitt eget navn! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Er jo ikke noe problem dette det pleier jo å bli litt billigere da. RS2'n min sto på firma og på denne betalte vi 10000,- på meg hadde jeg fått 21000,- 23 år er jeg. Det kommer bare ann på om dette er et enkelt manns foretak eller hva det er. Tenker på firma bil skatt jeg. Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Originally posted by RS2 Er jo ikke noe problem dette det pleier jo å bli litt billigere da. RS2'n min sto på firma og på denne betalte vi 10000,- på meg hadde jeg fått 21000,- 23 år er jeg. Det kommer bare ann på om dette er et enkelt manns foretak eller hva det er. Tenker på firma bil skatt jeg. Er enkeltmannsforetak.. Spiller det noen rolle? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Originally posted by RS2 Er jo ikke noe problem dette det pleier jo å bli litt billigere da. RS2'n min sto på firma og på denne betalte vi 10000,- på meg hadde jeg fått 21000,- 23 år er jeg. Det kommer bare ann på om dette er et enkelt manns foretak eller hva det er. Tenker på firma bil skatt jeg. 21000 på en rs2?? En kompis som hadde rs2, på han skulle de ha 65000 og på golf cab`en min skulle if ha 37000 så 21000 hørtes jævlig billig ut på deg... Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Originally posted by Jonte Er enkeltmannsforetak.. Spiller det noen rolle? Så lenge det ikke er noen bil på firma fra før så er det bare å forsikre bilen på firma. Husk at du må omrege bilen Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Originally posted by Jackass 21000 på en rs2?? En kompis som hadde rs2, på han skulle de ha 65000 og på golf cab`en min skulle if ha 37000 så 21000 hørtes jævlig billig ut på deg... 21000,- på meg var litt spesiall deal. Men man må ikke ringe direkte til de store gutta, ta det igjenom ditt lokale kontor Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Originally posted by RS2 Så lenge det ikke er noen bil på firma fra før så er det bare å forsikre bilen på firma. Husk at du må omrege bilen Skal prøve å se hva jeg får til. Hvor mye trur dere det er å spare? Noen plasser jeg kan finne det ut? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Originally posted by Jonte Jeg har som kjent en Golf 2 Gti 16v. Akkurat nå står den i pappa sitt navn med delkasko, det vil si ca 7000 kroner. Mamma har et firma. Og jeg lurte på om det var mye å spare på å sette bilen i det firmaet? Vet at Ascona har gjort det med sin Corvette, men lurer på om det er noen faktorer som spiller inn? Hadde jo vært litt kjekt med full kasko på golfen, uten at det skal koste 50000 i mitt eget navn! :) Husk at du MÅ prate med en regnskapsfører/revisor om dette så du får fiksa det på en måte så du slipper beskatning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg