2r-e-rik Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 her kjøpt inn en e30 318is... som jeg skal bruke på rally cross.. ønsker tips om hva jeg burde gjøre med motoren... dette er min første bmw å jeg gleder meg til å kjøre... Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 synd å skam å bruke en iS bil i rally-cross da!! :( Men nok om det da, skal prøve å besvare spørsmålet ditt. Det som slår meg først er jo at du burde optimalisere toppen. Hvis du gidder kan du bygge om innsuget slik at det får en litt mer "flow" effekt. Og som sagt, en konfilter og et respektabelt eksosanlegg burde være en selvfølge. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 synd å skam å bruke en iS bil i rally-cross da!! :( hvorfor? Det som slår meg først er jo at du burde optimalisere toppen.Hvis du gidder kan du bygge om innsuget slik at det får en litt mer "flow" effekt. Og som sagt, en konfilter og et respektabelt eksosanlegg burde være en selvfølge. effektanlegg er kjøpt inn, har også kjøpt inn k&n luftfilter.. har tenkt meg å få ordna toppen ja... har også noen planer om større bensinpumpe.. øke bensintrykket. større dyser. vekte stempla, avballangsere veiva, skifte alle pakninger å lagre.. men hva kan jeg forvente å ta ut av effekt? Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 hvorfor? Fordi de er sjeldne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Fordi de er sjeldne jaja... men det er bedre at den blir brukt enn at den står å ruster bort... men jeg regner med å bytte til en annen motor etter hvert... så da blir det vell aktuelt å selge motoren... hva er en is motor verdt da? Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg