Gå til innhold

Post bilder av din passat

Ranger emnet

Aleksander

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"den siste her var lekker, men som wabby sier, kost på deg senkesett.
samt at jeg kunne tenkt meg å sett den bakfra også.."

Blir nok justerbart snart. Det som er så J"#¤& er at jeg har montert et 40 mm h&r senkesett på den (fjærer), men allikevel ser den tilnærmet orginal ut angry

98 Vw Passat 1,8T

93 Vw Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20" på en 3b???? det hørtes mye ut. da er inpressen helt feil og dekkene går alt for mye utenfor hjulbuene, så sant han ikke har valset ut skjemene da.

Det er flere faktorer som spiller inn enn bare høyden på felgene for at det skal passe da. Det går "mange" passater med 20" rundtom så det er ikke så sinnsykt imponerende lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere faktorer som spiller inn enn bare høyden på felgene for at det skal passe da. Det går "mange" passater med 20" rundtom så det er ikke så sinnsykt imponerende lenger.

jeg har enda ikke sett noen 3b med 20" felger. jeg har nå selv byttet til 19" og noe spess større enn det blir vanskelig å få på. Ihvertfall visst du skal ha riktig innpress.

ikke for å være negativ ovenfor deg (club member) ;) men det er ikke mange passater med 20"

2005 vw passat 1,9 TDI 4motion "exlusive"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har enda ikke sett noen 3b med 20" felger. jeg har nå selv byttet til 19" og noe spess større enn det blir vanskelig å få på. Ihvertfall visst du skal ha riktig innpress.

ikke for å være negativ ovenfor deg (club member) ;) men det er ikke mange passater med 20"

øøiiihhhh Club member jeg oxo da...

Mener og huske en sort stv med 20 i fjor sommer... 3b det også, tror han er medlem å

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...