Gå til innhold

Post bilder av din passat

Ranger emnet

Aleksander

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

halloen!

Fikk fatt på en brakar her om dagen..er ny inne på passat, så dette skal bli spennende.. blir brukt mye penger på bilen med tiden, så får vi se hvor vi ender, pr dags dato ser den slik ut:

Bilde565.jpg

Bilde576g.jpg

Bilde566.jpg

Bilde568.jpg

Orginal 1992 Passat Gt VR6 stv :D

Alt elektrisk utstyr med skinn interiør:D

PST: JA! Må få lakkert plasten, evt i samma farge som bilen ;) og JA! skal få senka den!

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halloen!

Fikk fatt på en brakar her om dagen..er ny inne på passat, så dette skal bli spennende.. blir brukt mye penger på bilen med tiden, så får vi se hvor vi ender, pr dags dato ser den slik ut:

Bilde565.jpg

Bilde576g.jpg

Bilde566.jpg

Bilde568.jpg

Orginal 1992 Passat Gt VR6 stv :D

Alt elektrisk utstyr med skinn interiør:D

PST: JA! Må få lakkert plasten, evt i samma farge som bilen ;) og JA! skal få senka den!

mye ga du for den?

pen bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thx:D

Ja, morro med andre som har samma prosjektbil..så bare hiv ut bilder av din;)

Prisen er litt usikker enda..da jeg bytta helt likt i min golf cab, begge var sånn ca prisa til 50k..

Synes det er kjempemorro med folk med lik type bil og som går under *prosjekt* :D

96 Bmw 523iA E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen er litt usikker enda..da jeg bytta helt likt i min golf cab, begge var sånn ca prisa til 50k..

Synes det er kjempemorro med folk med lik type bil og som går under *prosjekt* :D

Bilder av min finner du på side 2 i denne tråden. Foreløpig er det bare en 2.0, men skal til tyskland om en måned og hente donorbil. Blir mye skruing i løpet av vinteren og når jeg har fått handlet inn det meste av deler som skal på lager jeg en tråd her. Satser på å ha bilen ferdig til våren.

Noen av planene er som følger:

bygge om til vr6

styling, sette på hekkskjørt sideskjørt og hekkspoiler.

hellakkering, samme farge

justerbar senk

felger (mest sannsynlig bbs ch)

lang utstyrsliste

effektanlegg

+ mye mer

hva går planene dine i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av min finner du på side 2 i denne tråden. Foreløpig er det bare en 2.0, men skal til tyskland om en måned og hente donorbil. Blir mye skruing i løpet av vinteren og når jeg har fått handlet inn det meste av deler som skal på lager jeg en tråd her. Satser på å ha bilen ferdig til våren.

Noen av planene er som følger:

bygge om til vr6

styling, sette på hekkskjørt sideskjørt og hekkspoiler.

hellakkering, samme farge

justerbar senk

felger (mest sannsynlig bbs ch)

lang utstyrsliste

effektanlegg

+ mye mer

hva går planene dine i?

hm...

jeg har store planer om plastikk, fangere, sidesjørt, grill, dobble lykter, evt chrystal med blink, senking, effektanlegg/filter...og andre hjul, de blir for store om jeg skal ha den lav:D

96 Bmw 523iA E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider