Gå til innhold

Post bilder av din passat

Ranger emnet

Aleksander

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel....ga vel akkurat passe for den vil jeg tro ;) Fikk med felger og dekk for 20000 på kjøpet. Sitter OZ felger med nye 205/17-40 på bilen nå. Fikk også et sett strøkne 15" felger med bra sommerdekk, samt fine lettmetallfelger med kliss nye Nokian pigg på . Tror alt i alt at jeg har gjort et bra kjøp ja. Er det ikke så vanlig med originalt skinn-int. i Passat fra denne tiden? Har nesten ikke sett noen med det. Bilen er i tilegg 100% rustfri, samt MASSE nye slitedeler med kvittering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel....ga vel akkurat passe for den vil jeg tro ;) Fikk med felger og dekk for 20000 på kjøpet. Sitter OZ felger med nye 205/17-40 på bilen nå. Fikk også et sett strøkne 15" felger med bra sommerdekk, samt fine lettmetallfelger med kliss nye Nokian pigg på . Tror alt i alt at jeg har gjort et bra kjøp ja. Er det ikke så vanlig med originalt skinn-int. i Passat fra denne tiden? Har nesten ikke sett noen med det. Bilen er i tilegg 100% rustfri, samt MASSE nye slitedeler med kvittering.

har sett det men er ikke vanlig tru e nei..

var en veldig pen bil i alle fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey, visst det er en svart passat stv. men toora felger så er det bare 19"

Den første Passat i Norge med 20 tom var en sort 3B st.vogn med Toora 9x20 tom. De felgene er fortsatt i omløp, bl.a på en rød Audi A3, men nå med 225/30 dekk, en dim som muliggjør 20 tom på Passat på linje med 235/35 19.

Undertegnede har en Passat 3BG med 20 tom og det går også en sort 3BG st.vogn i Skien med krommede 20 tommere. Dessuten vet jeg om i hvertfall etpar Passater til med 20 tom, så dette er ikke uvanlig lenger ;)

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider