Gå til innhold

Supersprint effektanlegg til min GTI

Ranger emnet

eirwave

Anbefalte innlegg

Hei. Har en golf 3 GTI 92 modell. 8V 115HK.

Vil gjerne at den skal bli litt sprekere og mer grom lyd.

Så jeg vurderer et supersprint effektanlegg. Fikk pris ferdig montert av svendsen eksos for midtpotte, rør og bakpotte fra supersprint for 8500kr

Er dette noe å anbefale eller er det rett og slett for dyrt. Og er det alt jeg trenger? Midtpotte, det røret og effekpotte.?

2003 VW Passat 1.9TDI STV

* 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt)

* 92, Golf GTI 8V (Solgt)

Tråden om golfen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supersprint er dyrt men bra, hvertfall min erfaring. Hadde bakre potte på en 3'er jeg hadde for noen år siden, ble grom lyd bare med det.

Bare en tanke, hvorfor skal du kjøpe eksosanlegg som varer lengere enn bilen din? Tror ikke jeg hadde giddi å kjøpt supersprint. Synes det er oppskrytt hele greia. Finnes jo mye annet å få kjøpt. For de pengene du får et supersprint anlegg for, så kan du få andre merker med grenrør. Å da får du jo mere effekt.

Var bare en liten tanke

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en tanke, hvorfor skal du kjøpe eksosanlegg som varer lengere enn bilen din? Tror ikke jeg hadde giddi å kjøpt supersprint. Synes det er oppskrytt hele greia. Finnes jo mye annet å få kjøpt. For de pengene du får et supersprint anlegg for, så kan du få andre merker med grenrør. Å da får du jo mere effekt.

Var bare en liten tanke

Her ga du meg noe å tenke på ja. Hvilke merker kan jeg da se etter og eventuelt hvor selger de dette? Bor som sagt i stavanger!

Og hvilke deler skal jeg kjøpe for å få ett greit effektanlegg? (effektpotte, osv...)

2003 VW Passat 1.9TDI STV

* 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt)

* 92, Golf GTI 8V (Solgt)

Tråden om golfen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ga du meg noe å tenke på ja. Hvilke merker kan jeg da se etter og eventuelt hvor selger de dette? Bor som sagt i stavanger!

Og hvilke deler skal jeg kjøpe for å få ett greit effektanlegg? (effektpotte, osv...)

Hm ikke godt å si men det er jo undersøke hva lokale forhandlerene selger, og til hvilken pris. Er jo så innmari mange merker å velge i.

Kansje noen her på forumet er fra stvanger å har noe å anbefale. Går jo an å få det tilsendt også da? Er vel ikke så inmari dyrt?

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider