Co|a Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 hvordan er det å godkjenne en e30 med 535 motor? noen her på forumet som har gjort dette? hva må gjøres? hva trengs? hvor kan jeg finne det jeg trenger for å godkjenne dette? tenkte å dra til danmark/tyskland og få ett verksted til å bygge om for meg.. all info innen dette emnet ville vært til stor hjelp!! takker for alle svar! mvh Bjørn Siter bmw e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 NeonMuffler her holder på med et slikt projekt nå. Jeg har tatt kontakt med biltilsynet og fortalt om hvordan blien planlegges bygget osv. Venter på svar fra tilsynet. er jo sider på nett som beskriver ombyggingen ganske detaljert ellers. I Tyskland godkjennes disse av DEKRA\TUV med feks 325 bremser Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 335 finnes jo originalt... Finn ut hvilken motor som står i den... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Alpina har hatt flere versjoner med 3.5 liter. Muligens Hartge også. Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Alpina har hatt flere versjoner med 3.5 liter. Muligens Hartge også. BMW345 her på forumet har vel en 335 Hartge ombygd til 345 om jeg ikke husker feil... Ellers har Alpina en versjon og... Og så er det bygd noen hundre 333i'er i sørafrika... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Vær forsiktig når du kontakter biltilsynet. Jeg har prøvd på det en gang, da spurte de om bilnummeret, hva jeg het, hvor jeg bodde osv. Måtte bare legge på jeg. Da spurte jeg kun om hva de krevde for å få en ombygget bil godkjent. Gå først til BMW, la de fikse den :) Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Hjelp fra BMW kan du stort sett glemme . . Biltilsynet er ikke noe problem fordi vi tar papirarbeidet først og ikke etter at byggingen er ferdig . .De kan spørre og grave så mye de vil da Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Ja, men når jeg ringte skulle de ha bilnummeret mitt osv med en gang. Da kan de jo bare sette bilen min på avkiltning da? Spesielt hvis du ikke får den godkjent, da er du jo dømt!! Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Biltilsynet er bare ondskapsfulle.. vil egentlig ikke godkjenne noe som helst dem.. Men har du alt i orden med understell, så det tåler effekten, så kan dem egentlig ikke nekte? eller kan de det uansett..? sånn uten grunn liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg