Gå til innhold

Godkjenning av 335..

Ranger emnet

Co|a

Anbefalte innlegg

hvordan er det å godkjenne en e30 med 535 motor? noen her på forumet som har gjort dette? hva må gjøres? hva trengs? hvor kan jeg finne det jeg trenger for å godkjenne dette? tenkte å dra til danmark/tyskland og få ett verksted til å bygge om for meg..

all info innen dette emnet ville vært til stor hjelp!!

takker for alle svar!

mvh Bjørn

bmw e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NeonMuffler her holder på med et slikt projekt nå. Jeg har tatt kontakt med biltilsynet og fortalt om hvordan blien planlegges bygget osv. Venter på svar fra tilsynet.

er jo sider på nett som beskriver ombyggingen ganske detaljert ellers. I Tyskland godkjennes disse av DEKRA\TUV med feks 325 bremser

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpina har hatt flere versjoner med 3.5 liter. Muligens Hartge også.

BMW345 her på forumet har vel en 335 Hartge ombygd til 345 om jeg ikke husker feil... Ellers har Alpina en versjon og... Og så er det bygd noen hundre 333i'er i sørafrika...

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær forsiktig når du kontakter biltilsynet. Jeg har prøvd på det en gang, da spurte de om bilnummeret, hva jeg het, hvor jeg bodde osv. Måtte bare legge på jeg. Da spurte jeg kun om hva de krevde for å få en ombygget bil godkjent.

Gå først til BMW, la de fikse den :)

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider