phnx85 Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Hva er straffen for å sitte på en bil hvor sjåføren er påvirket av alkohol? Nytter det med argumenter som "Jeg viste ikke at han hadde promille"? Siter Teori er når du vet alt, men ingen ting fungerer. Praksis er når alt fungerer, men du vet ikke hvorfor. Jeg kombinerer teori og praksis, så hos meg fungerer ingenting og jeg vet ikke hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gondl3n Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Der har vel det om du har lappen litt og si?? Siter Tips til div styling osv til Sierra 2dørs, 2.0l. Alt av tips mottas med takk. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Jeg satt på med en som kjørte med promille, sa bare at jeg ikke visste han var full. Var jo full sjøl, hvis man er edru er det nok litt være å ikke se at han som kjører sugler, hehe Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Folk som kjører i fylla, skulle aldri ha fått kjøre bil mere om de hadde blitt tatt :drive2 :drive2 :drive2 :jail :coplight Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leon Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 blir ikke straffet for å sitte på med en som kjører i fylla. De som evt får noe pes da, er de som f. eks. har vært med å stjele bilen eller noe sånt. eller lånt bort sin egen til en som er full. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 blir ikke straffet for å sitte på med en som kjører i fylla. De som evt får noe pes da, er de som f. eks. har vært med å stjele bilen eller noe sånt. eller lånt bort sin egen til en som er full. Er du 110% sikker på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 blir ikke straffet for å sitte på med en som kjører i fylla. De som evt får noe pes da, er de som f. eks. har vært med å stjele bilen eller noe sånt. eller lånt bort sin egen til en som er full. Det er nulltoleranse når det gjelder kjøring i ruset tilstand. De som har lappen, som sitter på med en som fyllekjører vil bli straffet hardt. Nesten like hardt som den som kjører. Kjenner flere politimenn som sier det samme alle sammen. Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 http://www.lovdata.no Så er det bare å lese til øynene blør Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phnx85 Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Saken er slik: Jeg var full, han var full, han lånte min bil og krasjet. Mens jeg satt på. Vi har begge lappen. Hvordan straff kan jeg forvente meg? Siter Teori er når du vet alt, men ingen ting fungerer. Praksis er når alt fungerer, men du vet ikke hvorfor. Jeg kombinerer teori og praksis, så hos meg fungerer ingenting og jeg vet ikke hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 antar at dere begge kommer til å miste lappen,spesielt ettersom du har lånt bort bilen.(regner nesten med at dere får omtrent lik straff,ettersom du lånte bort bilen) og kommer helt sikkert ikke til å få igjen på forsikringa. beklager å måtte si det,men håper dere begge mister lappen lenge. så det blir litt tryggere på veien Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enmas Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Begge kommer til å miste lappen et par år, få et 5 sifra forelegg og sjåføren må mest sannsynlig sone et par mnd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Begge kommer til å miste lappen et par år, få et 5 sifra forelegg og sjåføren må mest sannsynlig sone et par mnd. Boten blir regnet ut fra årsinntekten, 10%. Null sympati fra meg, har mistet 3 kompiser i fyllekjøring. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Saken er slik: Jeg var full, han var full, han lånte min bil og krasjet. Mens jeg satt på. Vi har begge lappen. Hvordan straff kan jeg forvente meg? Kjenner en som har vært borti nesten samme (de kræsjet ikke men ble stoppa av politiet) Kameraten min (som var passasjer) fikk spikre paller i 2 uker og er fotgjenger i 2 år + en liten bot. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Visst man blir straffet for å sitte på er jo det helt idiotisk, visst man er full selv alså.... La oss si at jeg sitter på en med 1 i promille og har 2,5-3 :D i promille selv, da får jeg sikkert ikke med meg at han kjører engang... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 1) Fyllekjøring har jeg ikke en prikk til overs for. Ever. 2) Det med passasjer som er full. Vel.. At man er full er som man vet en ganske tynn unnskyldning når det gjelder lovbrudd. Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg