VolvoTore Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Hehe..heller plastikk enn rust iaf ;) Tar nok ikke så veeeldig lang tid før du begynner å finne det på bmw'n også ;) 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 tbg gatebil klubben er vel så godt som erklært død!menhe når det gjelder krava er det jo ikke så mye å forlange at man ikke risikerer å tråkke igjennom gulvet pga rust, og at den ikke ser helt ut som en helt vanlig familiebil heller vel? Fikk ikke Hans Christer jåleklubben sin til å fungere...?! Hehe, jeg kan ikke la være å le gitt! Tror noe av det meste latterlige jeg har sett var intervjuet av han i avisa om den fancy gatebilklubben hans lol 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Fikk ikke Hans Christer jåleklubben sin til å fungere...?! Hehe, jeg kan ikke la være å le gitt! Tror noe av det meste latterlige jeg har sett var intervjuet av han i avisa om den fancy gatebilklubben hans lol Er det han som hadde den daue røde E30 M3'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Er det han som hadde den daue røde E30 M3'n? Jepp! Han bytta den vel ut med en nyere M3 hvis ikke jeg husker helt feil... 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Hehe.. Okey ;) Er det forresten Borre i Vestfold du er fra? Kan aldri huske å ha sett bilen din.. Men du holder deg kanskje borte fra Horten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Hehe.. Okey ;) Er det forresten Borre i Vestfold du er fra? Kan aldri huske å ha sett bilen din.. Men du holder deg kanskje borte fra Horten? Flytta fra Tønsberg til Borre for et halvt års tid siden. Holder meg mest mulig unna Horten :D Neida, men som regel er det dama som kjører den når den er i Horten. Den er ikke noe pen i virkeligheten nå.... Den gikk mye i Tønsberg for 6-7 år siden også, da den var nyoppussa. 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Flytta fra Tønsberg til Borre for et halvt års tid siden. Holder meg mest mulig unna Horten :D Neida, men som regel er det dama som kjører den når den er i Horten. Den er ikke noe pen i virkeligheten nå.... Den gikk mye i Tønsberg for 6-7 år siden også, da den var nyoppussa. Jeg får holde øyne åpne etter et kvinnfolk i 242 da :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24v_cossie Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 og hva er en gatebil? for min del er det en bil som brukes hver dag til arbeid og banekjøring, har ikke sett mange biler fra tønsberg kjøre på gatebil treff!!! kun stilt ut den nyervervede plastikken sin !!! men det er nå opp til hver enkelt hva dem vil med bilen sin da, :P EKTE MENN KJØRER FORD V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 i løp av i år kommer det mange råner i tønsberg oss 87 modeler skal lage et helvete rundt tønsberg! :fire: -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 ja, men det er flott! for denna byen er DØD nå! Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 ja, men det er flott! for denna byen er DØD nå! vet det er helt stille her uten om sommeren doh -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Jeg tror ikke jeg hadde giddi å betalt penger får å være med i denne klubben, med de gutta som skal styre. Åssen går det med HSR, dere som er fra horten? :) Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Jeg tror ikke jeg hadde giddi å betalt penger får å være med i denne klubben, med de gutta som skal styre. Åssen går det med HSR, dere som er fra horten? :) Det er lagt ned. Medlemmene fikk for mye "oppmerksomhet" (politiet) batman Nå bare råner de... :drive2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 He he, så det blei en sukkse ja Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Noe av grunnen til fiaskoen i HSR er vel en viss person som oppførte seg som om han snakket på veiene av alle til media og politiet, selv om han egentlig burde hold kjeften sin lukket. Var flere som ikke gadd å være medlem i en klubb der det ikke var noe aktivitet eller anntydning til arangemang fra styrets side. Det har vel også vert et generasjons skifte blandt rånerene i Horten det siste året :) "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg