Gå til innhold

Ny Gatebilklubb i Tønsberg

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

Noe av grunnen til fiaskoen i HSR er vel en viss person som oppførte seg som om han snakket på veiene av alle til media og politiet, selv om han egentlig burde hold kjeften sin lukket.

Var flere som ikke gadd å være medlem i en klubb der det ikke var noe aktivitet eller anntydning til arangemang fra styrets side.

Det har vel også vert et generasjons skifte blandt rånerene i Horten det siste året :)

Var ikke Grandetrø med i den heftige HSR-klubben? :D

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

MÅ BARE SPØRRE HVORFOR... EGENTLI.....

dere som har sportsbiler... astra stasj og 316 bmw...

må vel klare no mere enn en gammel granada.... drar iallefall løs mine 275 50 15 på tørr asfalt med en 2,3 som har gått 400 000km....

:D Latterlig gjeng lol

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-"Vi ønsker en klubb som er for alle som syntes de selv har biler som er verdt å vise litt frem."

-"Vi aksepterer ikke biler som ser ut som "vrak"!, vi i styret er veldig kresene og vil sette lista ganske høyt for å god standard i klubben."

Makes good sence... doh

-"Siden den gang har klubben vokst seg, sakte, men sikkert, og blitt til det den er i dag, en gatebil klubb med respekt for seg selv. "

For det er vel den eneste måten de får respekt på lol

De innrømmer i alle fall at det går tregt med dem da... det skal dem ha for :D

Sånn MÅÅÅÅ jeg bare ha meg! Feste det på bakdekka når jeg burner på ASFALT!!! :scared

front_rute.gif

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha

har du virkelig ikke noe annet å henge deg oppi enn hvordan underlag folk har det morro på? "å der er en plass! Nei den kan vi ikke bruke, det er rusk på den!"

dessuten er det bare granadaer og amcar folk som børner! lol

Bmwccn #7477

Bmw E39 520I(solgt)

Chevrolet G30 Starmaster(solgt)

S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha

har du virkelig ikke noe annet å henge deg oppi enn hvordan underlag folk har det morro på? "å der er en plass! Nei den kan vi ikke bruke, det er rusk på den!"

dessuten er det bare granadaer og amcar folk som børner! lol

det er sant!!!!! :biker

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kriteriet for å kalle en klubb gatebil er vel at den kan brukes på gaten, mener nå jeg da.

Ved å sette høye krav så blir det fort en klubb for bortskjemte guttevalper eller guttevalper med gjeld og plastikk over ørene Devil

En ser jo hvordan det går med disse klubbene i løpet av et par år, borte blir dem.

Nei takke meg til en klubb som kun har kriteriet om hvilken bil type du har, uavhengig av hvilken tilstand.

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå gjengen holde på da. Om man ønsker å være medlem eller ikke er vel opptil en selv? Og poenget med å slenge så ufattelig mye drit om en klubb man ikke kjenner til annet enn litt tekst på internett?

Synes hvertfall de får holde på som dem ønsker.. ser ikke noe problem i det :) byen her er jo død uansett... der vet jeg at jeg har Dr_S enig i meg! Skjer jo ingenting lenger :bump

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la nå gutta holde på......

er jo bra hvis dem får til no positivt!

men dem bør ikke sitta med nesa i været å tro dem er bedre enn andre.....

vet flere av medlemma i klubben dems var på en cruising.å stakk forde det kom noen forder.... hallo... det er harryopførsel spør du meg... hvis dem vil bli akseptert... hva med å komme ned på bakken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la nå gutta holde på......

er jo bra hvis dem får til no positivt!

men dem bør ikke sitta med nesa i været å tro dem er bedre enn andre.....

vet flere av medlemma i klubben dems var på en cruising.å stakk forde det kom noen forder.... hallo... det er harryopførsel spør du meg... hvis dem vil bli akseptert... hva med å komme ned på bakken :)

Neida.. men det kan man jo evt. ta opp? ser litt av poenget med at dem ikke ønsker halve "døgnet" inn der, det er gruppen dem ikke ønsker.. og da får det bare være, men når bilinteressert ungdom dukker opp for å ta en bilprat, så er vel ikke det noe problem.. veksle erfaringer og problemer.. altså, si hva man vil.. men gjengen med "gamle" biler, de skrur dagen lang.. greit å ha kontakt med sånne også om man plutselig står der og noe har skjedd...

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo det samme hvordan bil man har.... ikke alle har råd til bil til 300 000.-

min bil har jeg kjørt ca 85 000km med(gått over400 000 km totalt nå) yodude og kosta på ca 4000kr med service(er bruksbil) å går alltid :) bruker penga mine på ett annet prosjekt(liker ¨å skru men hater å polere jeg) som jeg håper å få ferdi neste sommer og ja jeg kjører kun granada da det er det jeg liker kjøre akk som en av dere er like interesert i det dere har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår