Richie85 Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 hehe.. alle har hver sin smak :) pappa har hatt 4 Granadaer:P 1stk 2.3ghia og 3 stk. 2,8 Ghia.. var visst flåte å kjøre sa han:P selvom det var da bilen var ny.. hehe.. men all respekt for folk som kjører det man liker best.. jeg gjør også det.. og jobber ræva meg for det.. men det er interessen min.. hvor pleier du å henge rundt a? 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24v_cossie Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 hender jeg er innom døgnet da jeg kjenner endel folk der... men er litt overalt... kjører som sagt mye og er endel på verkstedet mitt . blitt mye henting av biler å deler:) skjer mye rart rundtomkring vet du... mange syke prosjekter på gang :) og hva med deg da? richie85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Blir vel mye cruising rundt egentlig.. men ender som regel opp på hydro:P heh.. vårt døgnet.. heh.. men sånn er det.. har du verksted? vil jeg og ha.. hehe.. må være digg å ha et sted å la bilen stå i biter for å bare skru og kose seg :D holder ikke med en kald garasje ute da nei;) 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24v_cossie Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 skru av telefon å bare kose seg med bilen....(hørtes kansje litt kinky ut..... :P) holder på me å montere sort skinn interiør med el stoler forran . er som å sette seg i en god å myk sofa.... men nå stuper jeg ned i øllflaska ... god helg :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 hehe.. den er go;) Hørtes godt ut med en kald en nå.. sette seg nede på brygga i solskinnet og bare nyte været :D selvom sommeren ikke har kommet ennå.. men du får hive inn stresslessen, så blir det bra.. regner med du har automat:P så snakkes vi nok 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24v_cossie Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 auto servo å 2.6 kommer snart vettu.... men nå er d party :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Ey granada dude, eru fra Torød eller? Blå granada gammel type? Må si meg enig i at byen er helt død... Vi trenger en ny klubb, spent på hva som skjer med streetstyle, tbg gatebil også, men liksom, det må jo begynne å skje noe... Jeg melder meg nok inn i en av de når jeg får lappen (desember) Det med kriterier syns jeg ikke er fullt så viktig, men alle kanke syns det samme... Noe av det viktigste syns jeg er å ha en ordentlig klubb med et fast møtested, og litt "samhold", bli kjent med hverandre liksom, og kanskje et eget lokale (verksted er prima) Flere norske vellykkede klubber har dette og de er ivrige og koser seg fælt! Mulighetene er jo der men folk må jo dra i gang, og folk må vise interesse og henge seg på! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Synes det er helt topp at folk drar igang noe slikt jeg! Derfor er det irriterende at noen skal være smålige og slenge masse dritt fordi det er satt noen "krav" til medlemsskap. Er jo også ganske godt spenn i variasjon på bilmerker hos medlemmene. Kjenner ikke bilmiljøet i Tønsberg godt nok til å uttale meg for sikkert, men har på følelsen at det er litt splitta? Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24v_cossie Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 torød er stedet.... he he , orker ik skrive så mye nå da jeg er sliten etter hard fest....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Kjenner ikke bilmiljøet i Tønsberg godt nok til å uttale meg for sikkert, men har på følelsen at det er litt splitta? Det er nok det ja. Hele tønsberg er egentlig litt splitta... Er et rimelig tydelig "klasseskille" her, og spesielt om sommeren når alle de jævla "baderene" fra bærum og omegn kommer hit og tar over tønsberg.. (Ikke ta det som at jeg hater alle fra bærum) Er helt enig i at noe må gjøres med bilmiljøet her, men hva er ikke så godt å si. Vi har jo faktisk flere klubber her! Det er en Amcarklubb, Streetstyle, Fordklubben (24v og folket), tønsberg veteranbilklubb, +++ Problemet er å få samlet alle! Selv har jeg noen kompiser som vil starte egen Japseklubb i tilleg, men jeg forstår liksom ikke helt vitsen.. Løsningen måtte vel vært å fått til et fellestreff for alle klubbene, men hvem skal dra i gang det? Av de jeg kjenner til her er det nok 24v og gjengen hans som ville fått til det. De er flinke organisatorer, og hadde akkurat et bra treff i rosanesparken. Problemet er at enkelte ikke navngitte personer aldri ville kommet på et treff organisert av en granadasjåfør. Jeg for mitt vedkommende har egentlig gitt opp tønsberg som bilby.. Jeg tar til takke med det som skjer, og møter opp der. Ellers reiser jeg til andre steder for treff. _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 hehe.. ikke hat alle som er fra bærum a, jeg er født og oppvokst der og flyttet hit for 4 år siden! :P ikke ALLE som er ille.. tro meg på den.. 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Åfff.... Richie, er du bensinstasjon råner? skuff.. Dr_S, ser jeg deg gjøre det... DA! :boxing AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 haha.... hender jeg svinger innom hydroen ja:P no galt i det el??? :P:P 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Stenger denne tråden da den nok har sporet litt av :) Fikk informert om Streetstyle og håper de får til noe bra :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg