Gå til innhold

ebay

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

har lagt merke til at det er flere her inne som handler på ebay. skal sende et spørsmål til en selger og må registrere meg. men jeg har ikke kredittkort. hva f gjør jeg nå??? det finnes ikke noe kontakt info til de som driver ebay eller noe som hjelper meg i den situasjonen jeg er i...

noen som har noe tips?

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lagt merke til at det er flere her inne som handler på ebay. skal sende et spørsmål til en selger og må registrere meg. men jeg har ikke kredittkort. hva f gjør jeg nå??? det finnes ikke noe kontakt info til de som driver ebay eller noe som hjelper meg i den situasjonen jeg er i...

noen som har noe tips?

Du registrerer deg hos paypal.

På paypal så kan du overføre penger direkte fra kontoen din over til din paypal konto, og bruke denne for å betale varene du kjøper...

Olds69

http://www.olds69.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ikke noe vits å handle fra usa om du ikke har kredittkort. Jeg tror paypal tillater at man overfører penger fra sin norske konto men det er risikabelt og jeg har hørt om folk som har problemer med det. Nei, skaff deg ordentlig VISA du. Det trenger du jo uansett før eller siden. Jeg kan anbefale Skandiabanken.

68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE**

x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp, Må bare få skyte inn at Paypal fungerer helt utmerket, jeg her brukt den en gang selv :)

Jeg har brukt Paypal selv i over 4 år og har bare gode erfaringer.

68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE**

x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ikke noe vits å handle fra usa om du ikke har kredittkort. Jeg tror paypal tillater at man overfører penger fra sin norske konto men det er risikabelt og jeg har hørt om folk som har problemer med det. Nei' date=' skaff deg ordentlig VISA du. Det trenger du jo uansett før eller siden. Jeg kan anbefale Skandiabanken.[/quote']

Det går fint å handle selv om du ikke har kredittkort, som sagt så går det greit å overføre fra din norske konto, merk at dette kan ta noen dager (opp til to uker)

Men har du ikke minibankkort med visa eller mastercard?

Det er i så tillfelle på tide å skaffe...

Olds69

http://www.olds69.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider