passat kara Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Hei sann. Ingen som har noen bilder av noen tøffe kadett D'r ikke så ofte man ser det liksom.. jeg å noen kompiser pussa opp at kadetten til en kompis av meg, den ble fin, lakket opp at, trekt opp dør sider osv.. ingen som har noe inspirasjon da? mvh vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Ey, farfar'n min har en lik Kadett i akkurat den fargen! ;) Bare ikke runde lykter, og ellers klin original da. Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Her et bilde av gammle Kadetten min! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrblonde Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 her har du noen å kose deg med:) min favoritt er forsåvidt den svarte, og hehe, den hvite med de damene:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrblonde Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 og ett lite bilde av det lille prosjektet mitt da, kadett d gte:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 helt klart godkjent :D svinrå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg