Gå til innhold

Min E30 :)

Ranger emnet

elgX

Anbefalte innlegg

Weird...

Jeg har ventilerte fremme og skiver bak jeg... Noen nevnte at det skulle være 325 spec bremser dette, men jeg vet ikke...

*-1984 BMW 318i 2-dørs vinterbil/prosjekt?

x-1990 BMW 316i 4-dørs E30 R.I.P.

x-1997 Peugeot 106 Rally

x-1991 Toyota MR2 GTi 2.0 16V

x-1993 Honda Civic Coupe Si US-Spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forresten, synes dere jeg skal beholde speilene sorte? lakka just opp passasjer speilen, for den hadde flassa, og synes det ble en bedre helhet inni chrom lista når alt var sort inni der...

x-1997 Peugeot 106 Rally

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, synes dere jeg skal beholde speilene sorte? lakka just opp passasjer speilen, for den hadde flassa, og synes det ble en bedre helhet inni chrom lista når alt var sort inni der...

Har du delfin grå? Det har jeg og kameraten min, mine speil var lakkerte originalt, jeg syns det er pent, men jeg tror jeg skal bytte til dråpespeil... Hadde jeg vært deg hadde jeg lakkert de eller bytta de... Men syns de ikke er såå ille de originale, syns de har et litt spesielt preg som kler E30... Men dog vil jeg bytte hehe :D Ser du har endra litt på første posten, M5 motor :smilbmw

Mener du 3.6 litern? Trodde de bare kom i 3.6 og 3.8 jeg, forholdsvis 315 og 340 hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har delfin grå jeg, men sverger til at de sorte speilene passer bedre inni der, når jeg ikke har shadowline heller. Orginal speila beholder jeg nok uansett... hehe. godt vi ikke har lik smak, for da hadde vi hatt like biler ;)

Skrev feil, M5 maskinen fra e34 finnes selvfølgelig ikke i 3.5, men 3.6 og 3.8...

Har prøvd M5 3.8, sattan, det er rått... farten merkes ikke, men for et skyv!!!!

x-1997 Peugeot 106 Rally

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har delfin grå jeg, men sverger til at de sorte speilene passer bedre inni der, når jeg ikke har shadowline heller. Orginal speila beholder jeg nok uansett... hehe. godt vi ikke har lik smak, for da hadde vi hatt like biler ;)

Skrev feil, M5 maskinen fra e34 finnes selvfølgelig ikke i 3.5, men 3.6 og 3.8...

Har prøvd M5 3.8, sattan, det er rått... farten merkes ikke, men for et skyv!!!!

Hehe okey. Ja E34 M5 er råe biler, orntli drømmebil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den jeg prøvde er til salgs til meg for bra pris, synd jeg ikke har råd :(

95 mod, med 150K på telleren, kan få den til 125K spesialpris ;)

Det er varebil, men samme faen!!

neida. har lyst på e36 m3 når jeg har råd en gang, drømmebil det og ;)

x-1997 Peugeot 106 Rally

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig usikker, står ingen ting på fjærene, bortsett fra at de er røde. men jeg tipper den er senka 40/40mm... men kan ikke si sikkert. fikk fjærene med bilen!

x-1997 Peugeot 106 Rally

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin og strøken E30 :rolleyes:

Litt offtopic: Du/dere er ikke de eneste som leter etter ny maskin :naaaws

håper på å få kjøpt en M3 maskin av en kammerat nå, men han har penge problemer nå og jeg det samme, får ikke penger før om en 1 uke, så jeg får håpe han kan vente litt notin

Skal du ha den orginal utseende messig eller?Var veldig strøken så det ut som!!

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såå strøken er den ikke, men en av de bedre e30 jeg har sett i det siste. Men den skal bli mer strøken.

Skal ha den ganske orginal i utseende, ikke no spes mer enn det som er nå og få tak i mest mulig orginal ekstra stash inni, utenpå og under.¨

Mulig mørkebaklys, og mørke frontlykter, men tiden får vise!

x-1997 Peugeot 106 Rally

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin og strøken E30 :rolleyes:

Litt offtopic: Du/dere er ikke de eneste som leter etter ny maskin :naaaws

håper på å få kjøpt en M3 maskin av en kammerat nå, men han har penge problemer nå og jeg det samme, får ikke penger før om en 1 uke, så jeg får håpe han kan vente litt notin

Skal du ha den orginal utseende messig eller?Var veldig strøken så det ut som!!

Er det ikke du som har en M3 motor til overhaling a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm ja.. mulig, mye jobb å putte oppi en sånn maskin da? eller mye ommbygging?

x-1997 Peugeot 106 Rally

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm ja.. mulig, mye jobb å putte oppi en sånn maskin da? eller mye ommbygging?

Nope. Motoren fra E28 535, eller E23 735 osv..

Trenger bare nye motorfester, forkorting av mellomaksel, og modifisering av girtravers(tror den må modifiseres), og litt mekk på ledningsnett seff.

Vil du ha det godkjent må du nok skifte litt bremser, men det må du vel kanskje uansett. Forresten billige hestekrefter. Og motoren har jo potensiale for mye mer....

Koster ca 1500 med slike motorfester, men ligger noen til salgs på autopower for 500. Korting av mellomaksel koster en 1500 kroner det og.

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider