dansken Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 takk =) ser det må handle det med en gang da =) bilen føles ellers meget bra , vil eg merke stor forskleller ? Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 dansken skrev: på min golf var det en 10 mm mutter . men her kommer det rare ??? strammer eg dennne mutter virker ikke spidometer i bilen, løsner eg den så virker spidometer ? skal denne mutter verre løse ? takker for svar Min mutter sitter iallefall fast, og speedometeret fungerer også:) Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 rart men det virker bra. min sitter sånn rimlige faste , tror eg må handle nye mutter , er sikkert fra 1987 og er sliten Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 ok har kosa med golf i dag testa gummifornyer. På aller lister og alt som er gummi, sjokerende resultat, se før og etter bilder =) video av golf kommer oxo fatter ikke dette er 1,6 liter den går som en kanonkule, Lurer på om tidligre eiger har gjort noe med den :? før bilde etter 3 behandlinger her ser en tydligt før/etter på lista ved bakluka et kult bilde av dama i golf,s speibilde Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 her kommer litt video av golf he he http://home.no/dansken007/Bilde%20001.avi http://home.no/dansken007/Bilde%20005.avi Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Å i hinnasvingane til og med.... passa deg, er dyrt sånn så det der! Kjekt med golf, og flerne golfer i stavanger er bare kjekt. Såfremt du holder den annstendig og ikkje klistrer den ned i klister og sotefilm fra biltema med luftbobler over alt... Er desverre maaange som det virker som hater golfene sine der ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Må enten fjerne eller skifte skiltplatene dine. Kan ikke ha noen det står opel på :scared Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Må enten fjerne eller skifte skiltplatene dine. Kan ikke ha noen det står opel på ok skal barre drikke opp kaffen da ryker di skilt plater Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 eirikvw skrev: Å i hinnasvingane til og med.... passa deg, er dyrt sånn så det der! Kjekt med golf, og flerne golfer i stavanger er bare kjekt. Såfremt du holder den annstendig og ikkje klistrer den ned i klister og sotefilm fra biltema med luftbobler over alt... Er desverre maaange som det virker som hater golfene sine der ute. blir ingen solfim eller alu vinger . Skal prøve og ha golfen rene og nesten orginal. Driver og sparer opp til 80 mm senking eller bedre bremser , skiver bak hadde vert bedre, og andre fremseter , er oxo 2 rust huller under bilen som må ordnes. Hvordan sjekker eg dette er 1,6 liter står dette på mortoren ? Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 detta plastikkfornyer greia er noe drit, funker i max 2 dager, så blir det like matt som det var igjen! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 ok da sletter eg video. Vedlegger en annen video i rolige tempo. her er den . http://home.no/dansken007/Bilde%20146.avi et sommer bilde Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Dan Stamnes skrev: detta plastikkfornyer greia er noe drit, funker i max 2 dager, så blir det like matt som det var igjen! ha ha stemmer var meget bra helt tli sola skinner =( andre tips ? folk snakker om varluftspistol skal prøve dette Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Varmluft pistol funker utmerket ;) har gjort detta selv endel ganger. Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 ok da får eg dra og handle meg varmluft pistol Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thjemaas Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Trenger du enda dekk til bilen din, eller har du fått fikset det? Har noen liggende, kjøpt i august i fjor. Kjørt MEGET lite, og har kvittering =) Siter Audi TT 1.8TQ 01-mod. *Solgt* Honda Accord 2.0 VTEC..94-mod. *Solgt*Opel Kadett 1,3..84-mod. *Solgt*VW boble 1,3..66-mod. *Solgt*(Volvo 242 b230a..80-mod.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg