Gå til innhold

cd-spiller ønskes kjøpt!

Ranger emnet

BIG1

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvilken prisklasse man kan legge seg på...Hvor mye høres fornuftig ut ? Spilleren stod i bilen når jeg kjøpte den og spilleren er i fin stand. Har ikke hatt noen problemer med den. Sånn teknisk sett så har den en linjeutgang men har brukt den sammen med to forsterkere..Brukte da y-ledd og det funket fint. Spilleren takler brente plater uten prob. Har ikke peiling på nyprisen på den, og skal ut i bilen om 25 min å sjekke det eksakte modellnummeret på den. Så kommer tilbake med mer om en halvtimes tid.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fakta om DCT-670:

- RDS-radio og CD spiller med forsterker til bil

- 1 Bit Sigma Delta DA-konverter

- 8 ganger oversampling digitalfilter

- 4x10W ( 0,8% THD) innebygget High Power Forsterker med fader

- RDS- EON

-RDS funksjoner: PS ( navn), AF( alternativ frekvens), TA( trafikk meldinger), PTY( programtype) og CT( klokke stilt fra radio stasjonen)

- Tuner med DORS IV- Denon optimum Reception System

- 12+6 forvalg på radio

- FM, AM, LB

- Automatisk stasjonslagring (6 FM stasjoner)

- Preset Scan

- Stereo/ mono på radio

- Bass / diskant/ balanse

- Muting

- Loudness

- High pre Out- 2 volt

- Avtagbar front

- Klokke

- avtagbar front med bære etui

Den kostet nypris hos Hifi Klubben 2898kr

du fikk den på noe som heter *jubelpris* for 1997kr

Alle disse faktaene ble tatt fra Hifi Klubb bladet fra 1997.

Kjenner en som har en sånn spiller og den takler brente cder veldig bra. En meget god spiller og stabil cd spiller:)

MVH Lars

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at det er en Dct 850r jeg skal selge så har jeg nok ikke fått noen jubileumspris nei...Spilleren stod i bilen når jeg kjøpte den for noen mnd siden...

Men siden du har hifi-klubb bladet så hadde det vært fint om du hadde noen fakta/pris på 850'en.

Grunnen til jeg selger den er at jeg trenger en spiller med inngang for laptop da gjerne en eller flere aux'innganger... Ellers så ville jeg nok beholdt 850'en.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Phantom

I og med at det er en Dct 850r jeg skal selge så har jeg nok ikke fått noen jubileumspris nei...Spilleren stod i bilen når jeg kjøpte den for noen mnd siden...

Men siden du har hifi-klubb bladet så hadde det vært fint om du hadde noen fakta/pris på 850'en.

Grunnen til jeg selger den er at jeg trenger en spiller med inngang for laptop da gjerne en eller flere aux'innganger... Ellers så ville jeg nok beholdt 850'en.

oj satan..beklager..trodde det var en DCT-670 du skulle selge:o

Jeg har fakta om DCT-850R:

den kostet 3998 kr ny i 1997.

Ellers er den veldig lik DCT-670 men den har 2 stk pre-out ( front/rear). Og 30 radio forvalg.Automatisk stasjonsminne og muligheter for å skifte lys og sånt. den har oxo Multibit og lyden på cd-spilleren er vannvittig bra. Den kan styre cd-veksler og kan fåes med fjernkontroll. Den har vunnet en god del tester:) ergo en meget stabil og god cd spiller:9

Visst den er strøken så er dette et trygt kjøp vil jeg påstå:)

MVH Lars

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider