drturbo Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Var ute å knipset med Danna's nye stolthet. Bærre Lækkert! Traff også en "eldre" slektning, en 1949 Folkevogn standard. Nydelig bil... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Skjedd lite med ICad'n i det siste, bortsett fra at jeg måtte av veien og knuse carbonfiber spoileren for å ikke bli overkjørt av en gigantisk såmaskin, og at det tok fyr i dashbordet mitt idag. Men en dag tidligere i uken fikk jeg en pakke i posten! Dette blir bra på en 1.8 kr motor!!! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 den Golf 1 på bildet, er den til salgs? vet om en her på forumet (aka kompis) som skal ha seg ener ;) Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 VW G3 GTD skrev: den Golf 1 på bildet, er den til salgs? vet om en her på forumet (aka kompis) som skal ha seg ener ;) Ja den er til salgs, Danna her på forumet sin! Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 ÅÅåååå, ingen ting er så deilig som et et par nye webere.. Blir grom lyd av detta Tommy.! Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 er det rundt 6k for de der? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 kult :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 drturbo skrev: Skjedd lite med ICad'n i det siste, bortsett fra at jeg måtte av veien og knuse carbonfiber spoileren for å ikke bli overkjørt av en gigantisk såmaskin, og at det tok fyr i dashbordet mitt idag.Men en dag tidligere i uken fikk jeg en pakke i posten! Dette blir bra på en 1.8 kr motor!!! Tommy var det ikke de jeg skulle få? :spider Velkommen hemmat. :hello: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Du har nok missforstått litt lille venn, jeg sa vi skulle bytte hvis du hostet opp en Oettinger 16v maskin. Sånn var det. Brasil anbefales på det sterkeste... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Kostet nok litt mer en 6000,- ja...... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Kult at du tok turen opp til Hamar igår Tommy, kule biler med kule fyrer må jo bare bli kult... :respect Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Fredrik Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 TypeC skrev: ÅÅåååå, ingen ting er så deilig som et et par nye webere.. Blir grom lyd av detta Tommy.! hvor mye måtte du gi for dette? :P Siter Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang) Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html x anntal golf 2'ere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Hvor mye jeg måtte gi for lyden? Den følger med på kjøpet!!!! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Fredrik Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 tenkte på weberne jeg da ;) uansett så er bilen din blitt veldig fin!!:thumb Siter Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang) Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html x anntal golf 2'ere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Tusen takk for det! Kan skaffe deg et sett hvis du vil ha skikkelig trim på gliset. Ikke så forferdelig dyrt... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg