Gå til innhold

Prosjekt caddyslack!

Ranger emnet

drturbo

Anbefalte innlegg

• Svar 401
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er tydelig at det lønner seg å bli kjendis, dette beviser drTurbo her med å vise oss draget man får blant annet på damer... :confused: :

Bilde_179.sized.jpg

Jøsses.... Jenta mi jo.. :) Hun vet å komme seg på fanget til folk.....

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en tur til "Juger'n" idag, og se hva jeg fant......

Håper de er runde, at jeg får tak i slingrebolter, og at jeg får frest ut litt i navet...

Ronalturbo006.jpg

Tommy

Herregud så fine fine felger du kommer over! Hadde "gitt hva som helst" for å finne noen slike!

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga ikke hva som helst.......

Tror de er 7x15, vet at det er 4x98, veit ikke ET. Men jeg kunne ikke la de gå fra meg.

Tommy

Hadde du gått fra de skulle du blitt dømt til et liv uten oldschool-felger! :D

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ræva mi er så glatt som bare det, lyst til å kjenne?n

Har 4 felger ja. De er ørlitt kantkjørte, men ikke noe mye. Venter bare på poleringsettet skal komme i posten.

Fikk også en fin pakke i posten idag, så nå kan jeg montere midtkonsoll fra 1978 snart.

VegliaBorletti004.jpg

Tommy

He he he, jeg tror jeg står over :lol

Men jeg må bare si at du må ha en stor posjon flaks for å finne 2 sett med "sjeldne" oldschool felger på høgger'n i løpet av så kort tid.

PS. Skynd deg å tipp lotto ;)

Han som har vraket bilen sin med de felga kan umulig ha visst at de felga var verdt 3-4 ganger vrakpanten... ;)

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider