Gå til innhold

Prosjekt caddyslack!

Ranger emnet

drturbo

Anbefalte innlegg

• Svar 401
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sorry Trond, det ble garasjetjeneste de siste kveldene....

Det står 1.8 på begge sider av blokka... Men uansett....De jeg har snakket med sier det samme som Mania Coupe, sylindervolumet skal stå på blokka og være det faktiske.

Nuvel, det kommer grommere saker etterhvert.

Tommy

Oki, godt mulig jeg tar feil asså, men når jeg dreiv for fullt med VAG og bytta motor i hytt og gevær så ble jeg fortalt av en som driver med VAG at det sto 1,8 på både 1,8 og 1,6, men isåfall om jeg tar feil så har jeg jo bare 1,8'er stående.. hehe..

Saken er biff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Trond, det ble garasjetjeneste de siste kveldene....

Det står 1.8 på begge sider av blokka... Men uansett....De jeg har snakket med sier det samme som Mania Coupe, sylindervolumet skal stå på blokka og være det faktiske.

Nuvel, det kommer grommere saker etterhvert.

Tommy

VW er jo kjent for å skryte på seg volum, akkurat som Opel Combo-reklamen for noen år siden der de hadde en elefant baki... Ja særlig... :spider

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok av svinghjulet i dag, det var 6 boltet. Kan jeg bruke det og klutsjen på en KR motor? Onkal, del dine allvitende kunskaper med meg her....

Tommy

Det kan du tommy.... men skal du bruke den kassa som sto i bilen eller kassa fra 16v`en? Skal du bruke orginalkassa så bruker du bare clutch og svinghjul som sto på motoren.... skal du inn med 16v kasse må du ha clutch fra 16v og svinghjul fra 16v eller 8v gti

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bitteliten oppdatering, 4 mnd senere! Kjørte bort bilen idag til oppretting og sveising.

Har trålet huggere i det siste, og funnet mye snackz, mangler bare et par kromspeil og støtfangerhjørner, så er jeg i mål. Var heldig med bakruta og instrumentene jeg fant idag. Hvis noen har speil eller støtfanger hjørner, så si ifra!!!

Felgene skal poleres opp, og rett på kjerra.

dbd2408c.jpg

89a40ebe.jpg

e83d0504.jpg

Hva for en frontfanger er dette? Noe originalt? Må den bestilles ny eller kan den finnes der ute på gamle biler? Samme om bakruten? kan den skyves?

1996 Audi Cabriolet

1987 Volkswagen Caddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider