stianE30cab Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Ser ikke vitsen med å ha styling på viss det ikke er litt gjennomført. Der mangler han jo sidekjørtet. Min bil er ikke senket, men er lavere en den. Så det virker som det er noe som ikke stemmer med understellet på bilen. Har selv front, bak fanger og side skjørt fra Rieger. Grunnen til at jeg valgte den var at jeg fikk stylingen ganske billigt og de gammle fangerene var rustet. Bilen var i ganske dårligt forfatning når jeg kjøpte den, men etter MANGE timers arbeid fikk jeg en bil som jeg bruker til jobben og stranden. Her er et bilde, men det jo smak og behag når det gjelder stylingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Ser ikke vitsen med å ha styling på viss det ikke er litt gjennomført. Der mangler han jo sidekjørtet. Min bil er ikke senket, men er lavere en den. Så det virker som det er noe som ikke stemmer med understellet på bilen. Har selv front, bak fanger og side skjørt fra Rieger. Grunnen til at jeg valgte den var at jeg fikk stylingen ganske billigt og de gammle fangerene var rustet. Bilen var i ganske dårligt forfatning når jeg kjøpte den, men etter MANGE timers arbeid fikk jeg en bil som jeg bruker til jobben og stranden. Her er et bilde, men det jo smak og behag når det gjelder stylingen. du har PM:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianE30cab Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 @neonmuffler GAnske ny her, men korsen fungerer PM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 @neonmuffler GAnske ny her, men korsen fungerer PM? se helt øvert i høyre hjørne, der står det private meldinger(trykk der) der ser du hvilke meldinger du har motatt:) klikk på meldingene, min heter "farge" tror jeg:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianE30cab Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Fant det ut ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Godt eksempel på hovrdan den burde sett ut ja :) Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianE30cab Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Takk for det jødahl. Sjækt at noen liker den. Mye arbeid bak den. Nu har jeg foresten fått bestilt skjermbredere og spacere som jeg trenger for å få godkjent felgene. Kanskje jeg lager en tråd med fremgangen med montering av brederene, viss det er ønskelig. Ser for meg en del arbeid pluss lakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Takk for det jødahl. Sjækt at noen liker den. Mye arbeid bak den. Nu har jeg foresten fått bestilt skjermbredere og spacere som jeg trenger for å få godkjent felgene. Kanskje jeg lager en tråd med fremgangen med montering av brederene, viss det er ønskelig. Ser for meg en del arbeid pluss lakk. lag gjerne en tråd om breddinga:) btw, hva slags bredding er det? bilder? snx Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianE30cab Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Fant noe universal greier ifra http://www.tuning.no http://www.tuning.no/univ_styling.htm Universalt er jo universalt, så da bli det nokk en del arbeid med tilpassing for å få det fint. Kostet jo bare 2 høvdinger, så det svir jo ikke akkurat no. MEN, de snakka om leveringstid på 3 uker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Ser ikke vitsen med å ha styling på viss det ikke er litt gjennomført. Der mangler han jo sidekjørtet. Min bil er ikke senket, men er lavere en den. Så det virker som det er noe som ikke stemmer med understellet på bilen. Har selv front, bak fanger og side skjørt fra Rieger. Grunnen til at jeg valgte den var at jeg fikk stylingen ganske billigt og de gammle fangerene var rustet. Bilen var i ganske dårligt forfatning når jeg kjøpte den, men etter MANGE timers arbeid fikk jeg en bil som jeg bruker til jobben og stranden. Her er et bilde, men det jo smak og behag når det gjelder stylingen. Står nok sideskjørt på den 320n jo, seidl sine. Bruk øya dine..... Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianE30cab Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 @e30-cab Sant det, når jeg så ordentlig etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg