Mk2-16v Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Er det mulig å ta ut taktrekket uten å ødelegge det? I så fall hvordan? Det er vel limt fast med kontaktlim, så det er vel så å si umulig å få det ut i en hel del, eller?.... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Kan kanskje bruke varmepistol og bruke lang tid... Jeg gjorde ikke det, og fikk det ikke ut helt. :rolleyes: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Kan kanskje bruke varmepistol og bruke lang tid...Jeg gjorde ikke det, og fikk det ikke ut helt. :rolleyes: Cheron mente at vinylen ville "smelte" før limet og det tror jeg han har rett i. Hva skal du gjøre når du skal montere inn taktrekket igjen da? Skal du kjøpe nytt? Mk1 burde hatt slikt taktrekk som Mk2, mye lettere da gitt ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 jeg fikk ut mitt helt.. :P men værre med de svarte plastdekslene som er på hjulbuen bak.. :scared Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 jeg fikk ut mitt helt..:P men værre med de svarte plastdekslene som er på hjulbuen bak.. :scared Noen tips? Eller er det bare å dra det løs forsiktig og være tålmodig? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Cheron mente at vinylen ville "smelte" før limet og det tror jeg han har rett i.Hva skal du gjøre når du skal montere inn taktrekket igjen da? Skal du kjøpe nytt? Mk1 burde hatt slikt taktrekk som Mk2, mye lettere da gitt ;) Vet ikke hva jeg skal gjøre, det har jeg ikke tenkt på enda. Trenger et helt taktrekk iallfall, for jeg skal ha mitt i brun alcantara / skai, og da trenger jeg en "mal" jeg kan ha stoffet utenpå. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg