Gå til innhold

Pol10 får lov, men ikke vi!!

Ranger emnet


Volvo-Lars

Anbefalte innlegg

rettssystemet har sluttet å fungere....

 

sluttet å funke?? har det i det heletatt fungert da?? ikke i min levetid hvertfall!! (vel å merke, noen tilfeller har man jo sett men.. ytterst skjeldent!

 

men husk no og på at dette var i england da.. muligens litt mere "normale" folk i rettssystemet der!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han la konstabelens egen forklaring til grunn for råkjøringen; han var ute og gjorde seg kjent med en ny bil og ville teste ut hva den var god for. Det var han blitt oppmuntret til å gjøre av sine overordnede. I tillegg var motorveien helt øde da råkjøringen fant sted.

 

Bruker samme argument som vi andre da vi skal teste bilene.

Forskjellen er bare at vi ikke blir trodd angry

 

mvh

trydal

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rassisme & hets mot Muslimer

dukenukem flushit :ratatatat

 

Hets? Palestina har jo for eksempel ingen lov mot æresdrap på småjenter. Det er først nå, etter press fra internasjonale organisasjoner og andre land, at de prøver å få til en lov mot dette.

 

I Iran blir jenter som har vært utsatt for voldtekt brutalt steinet ihjel foran en massiv tilskuermasse...

 

Dette har ingenting med hets å gjøre, det er den brutale virkeligheten i mange muslimske land!

UTSOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rassisme & hets mot Muslimer

dukenukem flushit :ratatatat

 

Hehe. Venta på den. Bare jeg hentyder til enkelte land så får jeg det servert som jeg er rasist. Det er ikke rasistisk, det er fakta, dog de fleste ikke gjør dette, men jeg tror mørketallene er store for det er mange som ikke tør å si ifra. Stolt av hu jenta i drammen som faktisk turde å si ifra. Hva mener du om henne Hassan? Vantro hund? det hun er? Fortjener hun å bli steinet eller?, . De verste rasistene er antirasistene for de ser bare ting i svart og hvitt, mens jeg er mer technicolor og smellavision :)

 

men back on topic..

 

Husk at en snuts ord teller 10 vanlige manns ord. Derfor gikk det bra for han, regner med han hadde flaks. De har raserbaner der de kan leke seg, gjelder også for polititet.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår