Gå til innhold

Forsikrink, kostnader!

Ranger emnet

Scoopex86

Anbefalte innlegg

Jeg synes bilforsikring er alt for dyrt, særlig på meg som er 18år og har 30% bonus..

Har nå en audi a 1,8 96modell, betaler 15500,- i året på den pga at fatters jobber hos gjensidige.. hadde ikke han jobbet der hadde den kostet meg 19000,- i året..

hvordan i alle dager forsikrer folk bilene sine uten å betale seg ihjel?

selskap? noen smutthull? gjennom foreldre?

bare lurer på hva jeg skal gjøre med min neste bil som sikkert vil koste det dobbelte i året..

Er du blond og blind, da er du min ;p

- Audi A4 1,9TDI 2003 S-line

- Audi A4 1,8 1996 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler rett i underkant av 3000,- for delkasko med 30000 i kjørelengde hos Gjensidige. (økning på ca 80kr doh når jeg forlangte at turbokonverteringa skulle inn i papirene)

Har 75% bonus på 4 eller 5te året nå.

Har jo etterhvert blitt 35 :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bilforsikring er alt for dyrt, særlig på meg som er 18år og har 30% bonus..

Har nå en audi a 1,8 96modell, betaler 15500,- i året på den pga at fatters jobber hos gjensidige.. hadde ikke han jobbet der hadde den kostet meg 19000,- i året..

hvordan i alle dager forsikrer folk bilene sine uten å betale seg ihjel?

selskap? noen smutthull? gjennom foreldre?

bare lurer på hva jeg skal gjøre med min neste bil som sikkert vil koste det dobbelte i året..

Alle som kjøper biler dyre nok til at de må ha kasko pleier nok å sette det på foreldre med mindre de her heldige og får en god deal fra et forsikringsselskap. Postbanken er hvertfall kjent for å ha billige forsikringer for ungdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler 17.000,- for Rav4,full kasko, står på meg, 22 år, 50 % bonus, 20.000km kjørelengde...

MX5'n jeg hadde betalte jeg 25.000,-, full kasko.

Jeg skjønner forsikringselskapene godt jeg, med tanke på at det er dyrt å forsikre biler for oss under 23/25. Det finnes mange yngre som er glade i å kjøre fort og kræsje, slik at de ødelegger for oss andre som faktisk kjører pent.

Å kjøre fra seg kan man gjøre på bane!

-03 Lexus 200 IS Sportcross

x01 Toyoyta Yaris varebil

x92 Mazda Mx5 Turbo Intercooler

x91 Honda Civic

x88 Mitsubishi Colt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Jobbet på Linjegods i noen år og fikk derfor tegne forsikring i Norsk Jernbaneforsikring. Er 22, nettopp kjørt opp og har en Opel Ascona 1.8i GL 1986 mod. Km. stand = 136000. Betaler 4200 i året for delkasko, ansvar og "Fører under 23"... Har forstått det slik at Norsk jernbaneforsikring åpner dørene for ALLE (har til nå bare vært for arbeidende i sammenheng med jernbaneverket). Da blir det BILLIG dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider