ozzy Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Hei, på gatebil nå forrige helg hadde sparco et lite telt hvor de solgte ting og tang. Jeg fant noen matter som jeg skulle ha, men de hadde ikke de til min bil. Heldigvis solgte de mattene som passet til min bil i butikken sin på Røa, men er det noen her som vet hvor på Røa de holder til ? elr har adressen? Bor ikke så langt unna, men aner ikke hvor de kan holde til... Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknikurt Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 De ligger i aslakveien 20d.Vis du kommer fra smedstad så er det inn til høyre etter jernbanebrua og andre til høyre. Når du passerer byggeplassen og rema 1000 så er det inn til venstre og bare følg bygge rundt. Kan være litt køddete å finne.... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 ok, skal klare å finne det! takker! Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RusH Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Hvis du kommer fra Esso på Røa eller peppes på røa så kjører du nedover og tar første til høyre (går en jernbanebru over veien) fortsetter opp ostedalsveien og tar andre til venstre mot røa næringspark også er det litt forbi den bilsjappa så ser du det står skilt gundersen motorsport, må til venstre og runde en fabrikk, er litt kronglete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Gundersen Motorsport Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg